Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:28:08 GMT

گزارش تصویری از شب بد آبی ها در اهواز (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۳۵۲

لیگ برتر فوتبال ایران از شب گذشته با بازی جنجالی استقلال در برابر فولاد و شکست آبی ها در اهواز کلید خورد 

به گزارش "ورزش سه " دیدار شب گذشته استقلال در برابر فولاد که با دو اخراجی درون زمین و اخراج سرمربی آبی ها و شکست دو بریک آن ها به پایان رسید کورسوی امید آبی ها برای گرفتن صدر جدول از پرسپولیس را کمرنگتر کرد تا جنگ رقابت تیم های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شدیدتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال که با گل روزبه چشمی از حریف خود پیش افتاده بود در ادمه گل مساوی را از کولیبالی مدافع اهل مالی فولاد دریافت کرد تا بعد از اخراج کریمی و غلامی نجاریان تیر خلاص را بر پیکر بی رمغ استقلال خالی کند. آبی ها در شبی بازی را به فولاد واگذار کردند که به غیر از گل چشمی موقعیت دیگری روی دروازه فولاد خلق نکردند تا نگرانی های طرفداران این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر ،حذفی و قهرمانان آسیا بیشتر از گذشته شود.

 

 

 

نکونانم مجیدی را شکست داد تا امیدها برای کسب سهمیه در اهواز مهد فوتبال ایران بیشتر ازگذشته شود.نبرد مجیدی و نکونام در کسوت مربیگری در قوتبال ایران تازه آغاز شده است و در ادامه پر از جذابیت  خواهد بود.

 

 

 

 

مراسم آغاز مسابقات به صورت کاملا بهداشتی و از وسط زمین برگزارشد،هر چند با سوت آغاز بازی و بخصوص در زمان زدن گل ها و یا اعتراضات به داوری هیچ کدام از تیم ها به بخشنامه ها پایبند نبودند.

 

 

 

مجیدی از یک هفته قبل مشتش را برای نکونام و در بازی تدارکاتی با پیکان باز کرده بود و نکونام می دانست داشته های استقلال با توجه آماده نبودن دیاباته ،اسماعیلی و زکی پور همین بازیکنان به همراه باقری و دانشگر و دشتی هستند

 

 

 

محمد آبشک مرد اول بازی و ستاره تیم نکونام در اهواز در اغاز بازی بعد از خطای پریرا با کریمی جنگ روانی را با کریمی شروع کرد و در ادامه در اخراج کریمی و غلامی نقش اصلی را در میدان ایفا کرد تا امیدها برای کسب سهمیه در اهواز بیشتر از گذشته شود.

 

 

 

 

اعتراضاتی که برای بار دوم در خوزستان اتفاق افتاد،فرهاد مجیدی معترض به داور بازی و آغاز جنجالی شدن آن بعد از اخراج کریمی . مجیدی که در آغاز راه مربیگری است باید خود و تیمش را برای همچین روزهائی نیز آماده کند تا تیم با آرامش به آن چه که نیاز دارد برسد

 

 

مهدی قایدی ارزشمندترین بازیکن لیگ  یکی از بی آزارترین روزهای خود را در اهواز سپری کرد.


 

 

 

 

مدیر عامل آبی ها نیز که رضایت ضمنی از عملکرد او در این روزها بیشتر از مدیران قبلی این تیم در این چند سال بوده است خود را به اهواز رسانده بود تا از نزدیک نظاره گر دیدار بازیکنان تیمش در برابر فولاد در اهواز باشد.

 

 

 

روزبه چشمی که متخصص گل زدن به فولاد در لیگ می باشد همانند بازی رفت گل استقلال را وارد دروازه حریف کرد ولی این گل نیز همانند بازی تهران برای استقلال سه امتیازی نشد

 

 

 

 

شاید فقط علی کریمی که از لحاظ اخلاقی یکی از خوب های فوتبال ماست خودش بتواند توضیح دهد چرا آن ضربه را به آبشک وارد کرد تا استقلال که بازی را خوب شروع کرده بود در نهایت اهواز را باشکست ترک کند.

 

 

 

 

بدون شرح ؛فرهاد تبعید شده به سکوها در حال هدایت لشکر تلفات داده استقلال در برابر فولاد تا بن دندان مسلح ،تلاشهای مجیدی ازباخت استقلال 9نفره جلوگیری نکرد

 

 

 

 

گیتار ارسلان در خانه جا مانده بود تا در روزی که موقعیتی برای او در طول بازی ایجاد نشده بود به دلیل مصدومیت جاش را به دشتی بدهد. این ضعیفترین عملکرد ارسلان مطهری برای استقلال تا اینجای رقابت ها بود.

 

 

 

 

هیچ نشانی ازآمادگی بازی های تدارکاتی در عملکرد آرش رضاوند در طول بازی ندیدیم تا در روزی که کریمی هم از بازی استقلال خارج شده بودمهدی قایدی و مطهری ودشتی کمتر صاحب موقعیت روی دروازه فولاد شوند.

 

 

 

 

سوت پایان بازی زده شده و علی کریمی همچنان در حال اعتراض به سید مهدی سید علی است و رمضانی سرپرست استقلال و بازیکن سابق فولاد او را به آرامش دعوت می کند.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران برابر فولاد آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده

سپاهان در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای استقلال خوزستان است.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: حسن اکرمی کمک‌ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری | ناظر: سعید بطحایی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

ترکیب استقلال خوزستان:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب