Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:40:36 GMT

بخش کشاورزی استان اردبیل نیازمند توجه ویژه است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۳۹۹

بخش کشاورزی استان اردبیل نیازمند توجه ویژه است

علی نیکزاد روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی با مدیران استان اردبیل اظهارداشت: یک پنجم سیب‌زمینی کشور در استان اردبیل تامین می‌شود و لازم است نگاه جدی‌تری به بخش‌های مختلف آن وجود داشته باشد.

وی افزود: استان اردبیل در کشور قطب کشاورزی محسوب می‌شود و باید به عنوان محور توسعه همواره در تصمیمات مسوولان کشوری و استانی در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شرایط فعلی بنا به فرموده مقام معظم رهبری کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی بوده و فعالان این بخش به عنوان فعالان تولید از جایگاه مهمی برخوردار بوده و برای بهبود وضعیت اقتصادی آنها می بایست بیش از پیش همت و تلاش کنیم.

وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی در هفته آتی به استان اردبیل بیان کرد: عمده درخواست‌ها و مطالبات حوزه کشاورزی استان از وزیر جهاد کشاورزی دریافت اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا برای احداث و تاسیس مراکز مهم تحقیقاتی و تولیدی می‌باشد و برای تحقق آن تلاش خواهد شد.

او اظهارداشت: با جدیت هرچه تمام‌تر و همچنین با همت و هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه ، مجمع نمایندگان و استاندار همه مطالبات در تمامی حوزه‌های مهم کشاورزی ، عشایری ، شیلات ، پایاب سد ، مراکز تحقیقاتی و گلخانه‌های استان در جریان سفر وزیر پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی علی نیکزاد اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی علی نیکزاد اردبیل وزارت جهاد کشاورزی علی نیکزاد اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان