Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت تولیدی در قزوین، در بازدید سرپرست وزارت صمت از تولید پارچه چادر مشکی با کیفیت در آینده نزدیک خبر داد.

حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت با حضور در شرکت دسترنج رضابافت از این واحد تولید مستقر در شهرک کاسپین استان قزوین بازدید کرد.

سید حسن فلک فرسایی، مدیرعامل شرکت دسترنج رضا بافت در این بازدید اظهار کرد: برای اولین بار زنجیره ابریشم مصنوعی را تولید کردیم که در پتوبافی، فرش‌بافی، تولید پارچه، بند کفش و روسری کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از هشت زنجیره تولید پنج زنحیره در این واحد تولیدی تکمیل و راه‌اندازی شده است و سه زنجیره پتوبافی، رنگرزی و چاپ در آینده تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

این تولید کننده ادامه داد: در زنجیره اول، پلی اتیلن به ابریشم مصنوعی تبدیل می‌شود. برای زنجیره بعد واحد گردبافی راه اندازی کردیم؛ در تلاش هستیم پارچه چادر زنانه کرپ تولید کنیم به همین دلیل واحد بافندگی را در این واحد تولیدی راه اندازی کردیم که در دهه کرامت آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: همچنین واحد دیگری سال گذشته با ۵۴۶ میلیارد تومان احداث شده است که این واحد ماه بعد راه اندازی خواهد شد، واحد دوم دیگری را در دست احداث داریم که در حال خریداری ماشین‌آلات هستیم و تمامی هزینه‌ها شخصی و بدون استفاده از تسهیلات بانکی بوده است.

وی افزود: تا ۱۴ ماه آینده پارچه مشکی را در این واحد به صورت آزمایشی تولید خواهیم کرد برای همین منظور با کشور ژاپن رایزنی کردیم تا از تجربیات آنان نیز استفاده کنیم.

فلک فرسایی خاطرنشان کرد: کارخانه‌های زیادی با هدف تولید پارچه چادر مشکی احداث شدند ولی باید بگوییم که برای تولید پارچه با کیفیت باید تمامی زنجیره‌ها تکمیل باشد.

وی تصریح کرد: وقتی زنجیره‌های ابتدایی را نداشته باشیم امکان تولید نخواهیم داشت و امکان فروش جنس با کیفیت آن هم به خانم‌ها غیرممکن است.

این تولید کننده در پایان گفت: ۲۲ نوع پارچه چادر مشکی داریم برای تولید این پارچه نخ پلی فیلامنت نیاز است چون موجب نرم شدن پارچه تولیدی می‌شود، تا به امروز از تسهیلات بانکی استفاده نکردیم چون تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد برای تولیدکننده سود ندارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پارچه چادر مشکی تولید پارچه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان