Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان فردی را که اقدام به تهیه مدارک تحصیلی جعلی می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مجید عمران‌زاده روز پنج‌شنبه افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در شاهین‌دژ به‌صورت حرفه‌ای اقدام به جعل اسناد و مدارک تحصیلی می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری جاعل مدارک تحصیلی در شاهین دژ

وی ادامه داد: پس از بررسی صحت و سقم آن، متهم با هویت معلوم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی مُهر جعلی مربوط به مدارس و آموزش و پرورش شهرستان و بیش از ۲۰۰ برگه خلاصه تحصیلی و گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه و کاردانش به صورت خام و بدون استفاده که در امر جعل مدارک مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و ضمن ارجاع متهم به مراجع قضایی، وی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

سرهنگ عمران زاده تاکید کرد: جعل مدارک تحصیلی یکی از فعالیت‌های غیرقانونی است که با جدیت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس منزل زندان اخبار حوادث آموزش و پرورش شاهین جاعل دام پلیس افتاد مدارک تحصیلی فیلم عکس دختر فضای مجازی ایران تهران ویدیو رسانه جوان قتل مدارک تحصیلی شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتای استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان (فتا) از واجدین شرایط برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد؛ علاقه‌مندان به همکاری و فعالیت در پلیس فتا می‌توانند با مدارک مورد نیاز به آدرس «اصفهان، بعد از سپاهان شهر، شهرک آزمایش، مرکز پلیس فتا استان اصفهان» مراجعه کنند.

کد خبر 749286

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟