Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:54:56 GMT

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۱۳۳

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت برگزار می شود

حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سال ۶۰، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی در طول سال‌های گذشته همواره شاهد توطئه و دسیسه استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار و صهیونیسم بین الملل علیه ملت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب و هوشمندی امام خمینی (ره) در سال‌های ابتدایی در محدود کردن فعالیت ایادی استکباری سبب شد تا دشمنان برای ضربه به انقلاب دست به ترور شخصیت‌های برجسته انقلابی بزنند، افزود: آنها با تصور اینکه با ایجاد ناامنی می‌توانند به هدف خود که فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۶۰، گفت: این حادثه توطئه مشترک خط نفاق و جریان نفوذی لیبرال‌های وابسته به استکبار جهانی با حمایت آمریکا بوده است.

وی همچنین به حادثه ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیر ماه سال ۶۰، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر حوادث تروریستی استکبار جهانی علیه ملت ایران در بازه ششم تا دوازدهم تیر ماه اتفاق افتاده این به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب این هفته با عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

اشجری با تأکید بر لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ایران و سایر ملت‌های مظلوم جهان، بیان کرد: باید نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت که از سوی آمریکا و ایادی آن انجام شده برای برای جهان تشریح و تبیین شود.

وی به قیام و تظاهرات مردم آمریکا در هفته‌های اخیر علیه مقامات این کشور نیز اشاره کرد و افزود: گستره جنایات ضدبشری آمریکا در سال‌های اخیر به داخل کشور آمریکا و علیه ملت این کشور نیز رسیده و امروز فریاد «نمی‌توانم نفس بکشم» ملت آمریکا با تضییع حقوق سیاه پوستان و رواج تروریسم نژادی در جهان را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این استان چهار شهید «دکتر حسن عضدی، سیف الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز» در حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ داشته است، گفت: «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» فرصت مناسب برای بازخوانی مواضع و بیانات ضداستکباری امام خمینی (ره) و منویات روشنگرانه و ضدتروریستی رهبر معظم انقلاب و تبیین جنایات تروریستی و ضدبشری آمریکا است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت اشاره کرد و افزود: این مراسم روز جمعه قبل از اقامه نماز جمعه با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان گیلان در مصلای امام خمینی شهر رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 4958235

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شهدای هفتم تیر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی هفتم تیر سال ۶۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام