Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی ردنپ بر این باور است که باید از تماشای دو تیم منچسترسیتی و لیورپول لذت برد.

طرفداری - در سال های اخیر منچسترسیتی و لیورپول به دو قطب برتر لیگ برتر انگلیس و همچنان دو تا از بهترین تیم های اروپا تبدیل شده اند. جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول نیز بر این باور است که این دو تیم مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورتس، ردنپ در این باره بیان داشت:

مقایسه منچسترسیتی و لیورپول مانند مقایسه مسی و رونالدو است. کدام یک را ترجیح می دهید؟ هر دو در کاری که انجام می دهند فوق العاده هستند. منچسترسیتی بیشتر در میانه زمینی و با هافبک هایش بازی می کند و اساس بازی آن ها بر مالکیت توپ است. لیورپول متفاوت است. آن ها توپ را به خط حمله و مثلث هجومی شان می رسانند و اینجا است که جادو رقم می خورد، مانند گل مانه به کریستال پالاس. لیورپول این شکلی است و آن ها برای رسیدن به جلو بسیار سریع و سرعتی اند. شما اما نمی توانید بگویید که کدام یک از این دو سبک اشتباه و نادرست است. تماشای منچسترسیتی و لیورپول مانند تماشای مسی و رونالدو لذت بخش است. بستگی به سبک فوتبالی که شما دوست دارید، دارد.

دو سبک متفاوت و مختلف اند اما تماشای هر دو لذت بخش است

ردنپ ادامه داد:

اگر بخواهیم مقایسه مستقیم بین این دو تیم انجام دهیم، هر دو تیم دروازه بانان سطح بالایی دارند، ترجیح می دهید مدافعان لیورپول و هافبک های منچسترسیتی را در اختیار داشته باشید و در خط حمله باید برای انتخاب تان سکه بیاندازید. دو سبک متفاوت و مختلف اند اما تماشای هر دو لذت بخش است. اگر مقابل لیورپول بازی کنید، باید خودتان را برای یک جنگ آماده کنید. آن ها می خواهند که به شما قلدری کنند و با جنگندگی مقابل شما بایستند. هافبک های لیورپول همه جنگنده هستند و می خواهند که از روی شما رد شوند. اگر مقابل منچسترسیتی بازی کنید، آن ها می خواهند با تشکیل مثلث هایی، تا حد مرگ پاس کاری کنند. پس آن ها متفاوت اما خاص اند. 

ردنپ در آخر گفت:

کدام یک را ترجیح می دهم تماشا کنم؟ لیورپول مقابل کرستال پالاس فوق العاده بود و منچسترسیتی برابر آرسنال هم همینطور. به نظرم این دو تیم، تیم های ویژه این دوره لیگ برتر انگلیس هستند و می توانند همچنین در اروپا هم قدرت نمایی کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی چلسی-منچسترسیتی؛ حکم قهرمانی لیورپول در استمفورد بریج امضا می شود؟

کلوپ بعد از پیروزی برابر کریستال پالاس:‌ به بازیکنان لیورپول گفتم می خواهم بهترین فوتبال پشت درهای بسته را ببینم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچسترسیتی و لیورپول دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم گرفته بودند که این دیدار با برتری 2-0 سیتیزن‌ها همراه شد.

دانلود (74.1MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!