Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@21:24:58 GMT

تحویل ۱۷۴ مسکن به ایثارگران

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۵۵۴

تحویل ۱۷۴ مسکن به ایثارگران

خبرگزاری میزان- طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران در شهر جدید هشتگرد با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بهره برداری قرار گرفت. تاریخ انتشار: 13:55 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۱۲۳

خبرگزاری میزان - سعید اوحدی روز پنجشنبه ۵ تیرماه در ابتدای سفر خود به استان البرز با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید هشتگرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با حضور در مراسم افتتاح ۱۷۴ واحد مسکونی ایثارگران با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: خون شهدا سرمایه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و همه ما باید قدردان شهدا باشیم، زیرا به برکت خون شهداست که دشمنان جرأت نمی‌کنند به سرزمین ما نگاه چپ بیاندازند. ما بدهکار خون شهدا هستیم و باید با خدمت درست اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال شود.
معاون رییس جمهور افزود: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده است، شهدا زنده هستند و نزد او روزی می‌خورند و نیازی به ما ندارند، اما ما محتاج آن‌ها هستیم و باید قدر این فضلیت بزرگ را بدانیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران با اشاره به افتتاح ۱۷۴ واحد مسکونی در منطقه هشتگرد گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ هزار فقره زمین در استان‌های مختلف تهیه شده است تا کار ساخت مسکن در این مناطق نیز انجام شود. در حال حاضر کار ساخت ۲ هزار واحد در ۴ استان زنجان، تهران، اصفهان و مرکزی کلید خورده و ان شاء الله شاهد تحویل این خانه‌ها به متقاضیان باشیم.
اوحدی افزود: دکتر روحانی رییس جمهور محترم بر تأمین مسکن برای جامعه معزز ایثارگری تاکید دارند. در همین راستا تفاهم نامه‌ای نیز با وزارت راه و شهرسازی تنظیم شده و به زودی اجرایی می‌شود. همچنین آمادگی بانک‌ها را برای تامین اعتبار دریافت کردیم. استاندار محترم البرز نیز به ما قول داده اند مشکل زمین ۷ هکتاری منطقه رجایی کرج حل شود تا ان شاءالله ۱۴۰۰ نفر از ایثارگران در این منطقه خانه دار شوند.

بیشتر بخوانید: تکذیب خبر آتش سوزی در پاساژ علاءالدین


سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه اجرای این طرح در سال ۹۵ کلید خورده است، افزود: این طرح با حمایت شر کت عمران و بانک مسکن در سال جاری با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد. این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع بنا در دو طبقه بنا ساخته شده است و امروز ۱۷۴ واحد مسکونی تحویل می‌شود.
گفتنی است این مراسم با حضور عزیزالله شهبازی استاندار البرز در سالن گلستان شهر جدید هشتگرد برگزار شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن بنیاد شهید رییس جمهور ۱۷۴ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

در این مراسم که روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد، به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگرِ مشمولِ ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی مسکن، زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدامِ ابتکاری در سطح استانی بود، مصوبه‌ی پنجمین جلسه‌ی کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی هفت هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزارو ۵۰۰ ایثارگر دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سنوات گذشته در مجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده‌اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه های تابعه‌ی وزارت راه و شهرسازی در استان، تامین مسکن همه‌ی ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی افزود: قانون، تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه