Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستاها و شهرهای استان خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش جماران، سید مرتضی بختیاری، در حاشیه آیین کلنگ زنی ساخت این پروژه ها در روستای عزیزآباد مانه و سملقان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۳۷۹ واحد روستایی و ۱۲۱ واحد شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمرتضی بختیاری افزود: همچنین از این تعداد ۱۵۰ واحد متعلق به شهرستان مانه وسملقان است.

وی گفت: تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اواخر پارسال در این شهرستان به طور ۱۰۰ درصد و ساخت مجدد آنها هم ۹۵ درصد انجام شده است.

وی بیان کرد: کل واحدهای احداثی و مرمت شده تا پایان ماه جاری به مردم تحویل می شود.

بارندگی های سیل آسای اسفند ماه ۹۷ و فروردین ۹۸ به ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان خراسان شمالی خسارت زد که از این تعداد برای بازسازی ۵ هزار واحد عقد قرارداد شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که همدلی و اتحاد در استان خراسان شمالی وجود دارد افزود: سقف تسهیلات اعطایی برای پنج هزار نفر به میزان هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در این استان پرداخت خواهد شد.

وی همچنین گفت: کارآفرینانی که هر مددجوی زیرپوشش این نهاد را به کار گیرد به ازای ۱۰ نفر پنج میلیارد ریال وام قرض الحسنه داده می شود.

اخبار مرتبط ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی برای محرومین نوبخت: ۵۲ طرح تا پایان دولت باید در سیستان و بلوچستان به اتمام برسد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مسکن محرومان ساخت مسکن محرومان سید مرتضی بختیاری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان شمالی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد