Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:32:54 GMT

مرگ مشکوک فرزند رهبر شوروی سابق در آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۸۷۳

مرگ مشکوک فرزند رهبر شوروی سابق در آمریکا

به گزارش آسوشیتدپرس، «جوزف وِندلکِن» سخنگوی پزشکی قانونی ایالت رود آیلند، علت مرگ خروشچف را اصابت گلوله به سر او اعلام کرد.

پلیس این ایالت روز پنج‌شنبه گذشته و در پی تماس تلفنی همسر خروشچف از این واقعه با خبر شده ولی تحقیقات صورت گرفته، سرنخی از دست داشتن عوامل خارجی در مرگ او و یا رخداد سوء قصد علیه او به دست نداده و پرونده مرگ وی بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگئی خروشچف در جوانی دانشمند موشکی اتحاد جماهیر شوروی بود. او به بهانه سخنرانی در مورد جنگ سرد، به دعوت دانشگاه براون، در سال ۱۹۹۱ همراه با همسرش به رود آیلند آمریکا نقل مکان کرد و در ژوئیه سال ۱۹۹۹ شهروند ایالات متحده آمریکا شد.

سرگئی خروشچف پس از اخذ تابعیت آمریکا، احساس خود را در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس این گونه توصیف کرده بود:«مثل یک تولد دوباره و آغاز یک زندگی جدید است.» او همچنین در اظهارنظری دیگر گفته بود که بعید نبود اگر پدرش زنده بود از تصمیم تغییر تابعیت او حمایت می‌کرد.

پدر او، نیکیتا سرگیویچ خروشچف، رهبری شوروی سابق را پس از استالین و در دوره‌ای از جنگ سرد بر عهده داشت. او در ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۱ درگذشت.

به گفته همسر خروشچف، مراسم تشییع جنازه او در ماه اکتبر و در شهر مسکو برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها اتحاد جماهیر شوروی ایالات متحده آمریکا خبرگزاری آسوشیتدپرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحاد جماهیر شوروی ایالات متحده آمریکا خبرگزاری آسوشیتدپرس اتحاد جماهیر شوروی ایالات متحده آمریکا خبرگزاری آسوشیتدپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • انتقام از شوروی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!