Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:53:40 GMT

تاریخی؛ ظهور مسی جدید در روز تولد مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۳۹۴۶

تاریخی؛ ظهور مسی جدید در روز تولد مسی (عکس)

لوکا رومرو که به لیونل مسی جدید شهرت دارد در رقابت های لالیگا تاریخ ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا رومرو، بازیکن جوان و تنها 15 ساله مایورکا شب گذشته و در جریان شکست 2-0 این تیم در رقابت های لالیگا از دقیقه 83 جای ادریسو بابا را در زمین مسابقه گرفت تا رکورد جدیدی را در فوتبال اسپانیا را رقم بزند.

 

 

 

 

پیش از این رکورد قبلی به 80 سال پیش و مدافع وقت باشگاه سلتاویگو یعنی سانسون اختصاص داشت؛ کسی که اولین بازی خود را در دسامبر سال 1939 برای باشگاه اسپانیایی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک مکزیکی مایورکا اما در لیست دیدارهای هفته های گذشته این تیم مقابل لگانس و ویارئال نیز قرار گرفته بود اما سرانجام، در تقابل با یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال اروپا و پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان بود که به این بازیکن فرصت حضور در رقابت‌های لالیگا داده شد.

 

 

 


رومرو که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی نظیر بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس قرار گرفته، اصلیت مکزیکی دارد اما اخیرا به عضویت تیم زیر 17 سال آرژانتین درآمده است.


جالب اینکه رومرو وقتی تنها هفت سال سن داشت تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا نیز پیش رفت اما نهایتاً این موضوع با مخالفت والدین این بازیکن روبرو شد؛ موضوعی که باعث شد این استعداد فوق العاده در آن مقطع با قراردادی 5 ساله وارد آکادمی مایورکا شود.

 

نکته شگفت انگیز دیگری که درباره رومرو وجود دارد این است که پدر او، دیه گو در حال حاضر فوتبال بازی می‌کند و در یکی از لیگ های منطقه ای کشور اسپانیا توپ می‌زند.

 

این بازیکن آینده‌دار که به مسی جدید نیز مشهور است، درحالی با سن 15 سال و 219 روز به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که در مدت زمان کم حضورش مقابل لوس بلانکوس نتوانست به جلوگیری از شکست مایورکا کمک کند.

 

 

 

 

اگرچه پدیده مکزیکی الاصل بیش از این نتوانسته بود در هیچ دیداری برای مایورکا به میدان برود اما با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به طور قطع در آینده شاهد درخشش این بازیکن و حضور او در باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهیم بود؛ اتفاقی که می تواند آرژانتینی‌ها را به ظهور یک لیونل مسی جدید امیدوار کند.

مایورکا بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایورکا بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید مسی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!

دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس چند روز قبل ۴۹ ساله شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه عکس این دورهمی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!