Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خدابنده روز پنج شنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی وهماهنگی اشتغال کمیته امداد امام  بیارجمند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پنج هزار و ۵۰۰ عنوان طرح در حوزه اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

وی گفت: سال جاری هفت درصد اعتبارات تسهیلات استان در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابنده اظهارداشت: کمیته امداد امام بیارجمند در بین ادارات استان با تحقق ۹۷ درصد از فعالیت‌جهای حوزه اشتغال و خودکفایی رتبه سوم استانی را کسب کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی استان سمنان با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی مددجویان در دوران کرونا، تصریح کرد: باید تلاش شود این واحدها به چرخه تولید باز گردد.

وی ادامه داد : کمیته امداد نسبت به معرفی مددجویان زیر پوشش به بانک‌ های عامل برای دریافت تسهیلات در راستای خودکفایی مددجویان اقدام لازم را انجام می دهد.

خدابنده افزود : توانمندسازی مالی و خودکفایی اقتصادی مددجویان زیر پوشش مبتنی بر اشتغال پایدار  نقش مهمی در رفع فقر و محرومیت مددجویان دارد.

وی بیان کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تکیه ‌بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بوده و تاکنون نتایج بهتری را نیز به همراه داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان اظهارداشت :  بیشتر طرح‌های اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد، بر اساس بررسی‌های میدانی پایدار انجام می‌شود.

یکهزار خانوار با جمعیت افزون بر یک هزار و ۶۵۰ تن زیر پوشش این نهاد حمایتی در بخش بیارجمند هستند.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

این بخش ۴۰ روستا و حدود ۱۰ هزار تن جمعیت  دارد.                 

برچسب‌ها اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره میامی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره میامی کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی