Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:20:32 GMT

راه‌اندازی 8 هیأت هندبال بسیج در شهرهای مازندران

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۱۱۷

راه‌اندازی 8 هیأت هندبال بسیج در شهرهای مازندران

رئیس هیأت هندبال ورزش بسیج مازندران از راه‌اندازی 8 هیأت هندبال در شهرهای استان خبر داد.

بهرام لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اشاره به استعدادهای مناسب در رشته ورزشی هندبال، اظهار کرد:پس از برگزاری جلسات با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران ، هیات هندبال ورزش بسیج مازندران اسفند ماه ۹۸ راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از تشکیل این هیأت‌ها را توسعه رشته‌های ورزشی تیمی در بسیج مازندران اعلام کرد و گفت: برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری و استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف و تشکیل تیم مقاومت هندبال را در دستور کار داریم.

رئیس هیأت هندبال مازندران خاطرنشان کرد: همگانی کردن امر ورزش در بسیج، تقویت آمادگی جسمانی و صیانت اخلاقی در رده‌های سنی مختلف، سازماندهی و تقویت روحیه جهادی و همکاری با هیات هندبال اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دیگر برنامه‌های هیأت هندبال بسیج عنوان کرد.

این مسؤول ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم هیات هندبال بسیج مازندران تشکیل قرارگاه جهادی برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف است.

لیالی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب در رشته هندبال و وجود استعدادهای فراوان در رده‌های سنی این رشته و سیاست‌های ورزش بسیج مازندران در مرحله اول هشت هیأت در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد که اولویت اصلی ما شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی ورزشکاران هندبالیست بسیج شهرستان‌ها است.

وی با اعلام اینکه پس از برنامه‌ریزی و تکمیل ساختار هیأت زمینه‌سازی برای استعدادیابی و برگزاری مسابقات و همایش‌های مرتبط با این رشته را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/86004/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال مازندران بسیج قرارگاه جهادی بسیج مازندران هیأت هندبال راه اندازی ورزش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت