Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های توسعه استان توجه به ارزش افزوده و فرآوری مواد معدنی است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت می گیرد.

وی با اشاره به وجود ۳۰ نوع ماده معدنی و وجود ۲۴۰ معدن در استان همدان گفت: باید از این پتانسیل ها به نحو احسن بهره برداری کرد تا مردم طعم توسعه را بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سعید شاهرخی خاطرنشان کرد: تاکنون بیشتر سنگهای معدنی استخراج شده بدون فرآوری از استان خارج می شد که با احداث کارخانه هایی در سالهای اخیر این روند بهبود یافته است.

استاندار همدان  با اشاره به کلنگ زنی کارخانه دولومیت نهاوند در روز گذشته افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به فرآوری محصولات معدنی و توسعه اقتصادی و صنعتی نهاوند کمک می کند.

شاهرخی به ۱۴ طرح در حال ساخت نیز اشاره کرد و گفت: این طرح ها تا سال آینده به بهره برداری می رسد که در تکمیل چرخه صنعتی استان همدان بسیار اثرگذار است.

وی اشتغال و سرمایه گذاری را از اولویتهای دولت برشمرد و گفت :در برنامه سه ساله استان ۱۵ هزار میلیارد تومان و ایجاد ۶۰ هزار شغل هدفگذاری شده و تاکنون طبق برنامه عمل کرده ایم.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خام فروشی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خام فروشی همدان وزارت صنعت معدن و تجارت خام فروشی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن