Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:10:41 GMT

شوکه کننده: دوری دو الی سه هفته‌ای ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۳۶۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال تهران بین دو تا سه هفته دور از میادین خواهد بود.

مهاجم آبی پوشان شب گذشته در دیدار معوقه برابر فولاد خوزستان در اواسط نیمه دوم از میدان خارج شد و نتوانست تا پایان در ترکیب باشد.

پس از تعویض مطهری در ساعات پایانی شب گذشته شایعاتی منتشر شد که او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری ظهر امروز با مراجعه به کلینیک باشگاه آزمایشات تکمیلی برای تشخیص میزان مصدومیتش را پشت سر گذاشت و به احتمال فراوان حداقل برای دو هفته از ترکیب دور خواهد بود و امکان دارد تا سه هفته نتواند آبی پوشان را همراهی کند.

مطهری در حالی آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد که رضا آذری و مرتضی تبریزی در حال حاضر به علت جراحی برای چندین هفته از ترکیب خارج شده‌اند. برای بازی شب گذشته همچنین میلاد زکی پور هم به علت آسیب دیدگی استقلالی‌ها را همراهی نکردند.

بدین ترتیب مطهری حداقل برای بازی هفته بیست سوم و بیست چهارم مقابل سایپا و شاهین بوشهر نمی‌تواند آبی‌ها را همراهی کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران امیر ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی