Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از وب سایت " اسراییل هایوم"، سرلشکر"عاموس یادلین" فرمانده سابق اطلاعات ارتش اسراییل که هم‌اینک رییس "موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل" است، دیروز (چهارشنبه) در واکنش به حملات سه‌شنبه شب اسراییل به مواضعی در خاک سوریه در توییتر نوشت:" حملات گسترده شب گذشته به سوریه نشان می‌دهد، ارزیابی اینکه ایرانیان از سوریه خارج می‌شوند، یک آرزو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

گفتنی است طبق گزارش‌ها در جریان حمله سه‌شنبه شب اسراییل به ۳ نقطه در خاک سوریه از جمله به جنوب منطقه "السویدا" ۲ سرباز سوری کشته و ۴ سرباز نیز زخمی شدند. گزارش‌های تایید نشده‌ای از کشته شدن دستکم ۵ نظامی غیرسوری نیز در این حمله منتشر شده که هنوز به تایید رسمی نرسیده است.

این مقام نظامی- اطلاعاتی سابق اسراییل در ادامه نوشت:" حمله اسراییل به مواضع نزدیک منطقه" سویدا" نشان می‌دهد که ایران حضور خود را تا منطقه حساس "کوه دروز" نیز گسترش داده است. این منطقه از جمله مناطقی است که روس‌ها متعهد شده‌اند که ایران و حزب‌الله به آنجا دسترسی نداشته باشند. "

یادلین در ادامه با تاکید بر اینکه ایران توانایی پاسخ به حملات اسراییل به سوریه را دارد؛ نوشت: ایران و ماهواره‌های آن " به دنبال یافتن راه‌هایی برای پاسخ به حملات و ایجاد بازدارندگی در برابر اسراییل خواهند بود. "
بیشتر بخوانید: تکاپوی واشنگتن برای پایان حضور ایران در سوریهاو افزود:" آن‌ها (ایران) پس از ناکامی در پاسخ موشکی به حملات اسراییل، اخیراً سعی کرده‌اند از طریق حملات سایبری پاسخ دهند. ما باید برای کل دامنه پاسخ‌های احتمالی از محور شیعه خود را آماده کنیم. جایی که رهبر حزب الله، " حسن نصرالله" به عنوان استراتژیست و مغز متفکر، پا در جای پای "قاسم سلیمانی" فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته است. "

پیشتر "نفتالی بنت" وزیر دفاع اسراییل بار‌ها ادعا کرده ایران نَفَس‌های آخر حضور خود در سوریه را می‌کشد و اسراییل به زودی ایران را از سوریه بیرون خواهد کرد. منبع: عصر ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسرائیل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد

یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، یک سازمان نظارتی در آمریکا روز پنجشنبه یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.

این شکایت مربوط به تولید نفت در حوضه پرمین، یک میدان نفتی بین غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو، می‌شود. افزایش تولید از این حوضه تا حد زیادی به رشد زیاد تولید نفت آمریکا در سال گذشته میلادی کمک کرد، زمانی که میانگین تولید 12.9 میلیون بشکه در روز بود.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اسکات شفیلد، مدیر اجرایی سابق شرکت پایونیر را متهم کرد که وی اقدام به تبانی با کشورهای عضو اوپک کرده است تا از طریق کاهش تولید، قیمت‌های نفت را افزایش دهند.

کاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

این اتهام در حالی مطرح می شود که این کمیسیون اعلام کرده است که مانع خرید 60 میلیارد دلاری پایونیر توسط شرکت اکسون موبیل نخواهد شد. این تصاحب بزرگترین تصاحب اکسون در 25 سال گذشته است.

این کمیسیون با 3 رای موافق در مخابل دو رای مخالف این توافق را پذیرفت.

کمیسیون تجارت فدرال همچنین اعلام کرد که قرار دادن شفیلد در هیئت مدیره اکسون به عنوان بخشی از این قراداد خرید، تماس‌های او با اوپک و احتمال هماهنگی در آن بازار را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، عضویت وی در هیئت مدیره اکسون ممنوع اعلام شده است.

این سازمان نظارتی گفت که وی "صدها پیامک با نمایندگان و مقامات اوپک مبادله کرده است که در مورد پویایی بازار نفت خام، قیمت گذاری و تولید بحث می کنند."

بر اساس این گزارش، در یکی از این تماس‌ها، شفیلد تلاش کرد تا تولیدکنندگان تگزاس را وادار به کاهش تولید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل