Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت مجید صابری از ذاکران اهل بیت(ع) پس از تحمل مدتی بیماری در سن ۴۸ سالگی، جمعی از مسؤولان استان اصفهان با صدور پیام تسلیتی این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی درگذشت مجید صابری از ذاکران اهل بیت(ع) استان اصفهان پس از تحمل مدتی بیماری در سن ۴۸ سالگی، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با صدور پیام تسلیتی این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: خبر درگذشت مداح اهل بیت مجید صابری که سال‌های متمادی به فعالیت‌های فرهنگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت موجب تألم و تأثر شد؛ نوای گرم و ملکوتی او با دعای کمیل و ندبه در شب‌ها و صبح‌های جمعه و ابوحمزه ثمالی در نیمه‌شب‌های ماه مبارک رمضان در گوشه و کنار اصفهان طنین‌انداز بود و با نوای حماسی خود در وصف شهدای هم‌رزمش و همچنین  سید و سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت جانی تازه به مخاطبانش می‌دمید.

امام‌جمعه اصفهان در پایان این پیام آورده است: این مصیبت وارده را به عموم مردم اصفهان، پاسداران سپاه صاحب‌الزمان(عج)، جامعه مداحان و به ویژه خانواده محترم وی تسلیت عرض کرده، از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سردار مجتبی فداء، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) نیز در پی درگذشت این مداح اهل‌بیت با صدور پیام تسلیتی این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است: تحیت الهی بر آن سفر کرده و مداح پر آوازه و ذاکر با اخلاص اهل بیت که افتخار داشت سال‌ها در راستای ترویج شعائر دینی و نشر معارف اسلامی همت والا داشته باشد و با نوای رسا و دلنشین خود عمر پر برکت خویش را در مدح و ثنای اهل بیت سپری کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه آورده است: او که سالیان متمادی مسؤولیت هدایت سکان سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت صاحب‌الزمان استان اصفهان را بر عهده داشت و حقیقتا استوانه‌ کانون مداحان استان بود، پس از مدتها تحمل رنج بیماری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت تا حیاتی جاودانه را آغاز نماید، امید است خداوند روح پاک آن فقید سعید را در اعلی علیین و در نعیم مقیم با صلحا و صدیقین و ائمه اطهار (علیهم السلام) محشور فرماید.

وی در پایان آورده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی همراهی با کانون داغدار و مصیبت دیده  این ضائعه را به جامعه مداحان استان تسلیت عرض کرده و از خداوند قادر متعال برای آن مرحوم بهره‌مندی از الطاف بیکران الهی و برای بازماندگان پاداش و صبر توأم با عزت و سعادت خواستارم.

علی صالحی نیز با صدور پیامی درگذشت مجید صابری را به خانواده وی و فعالان فرهنگی و جهادی استان اصفهان تسلیت گفت.

رئیس کارگروه رسانه شورای اندیشه‌ورز بسیج استان اصفهان در بخشی از این پیام آورده است: مرحوم صابری علاوه بر مداحی اهل‌بیت عصمت و طهارت، مسؤولیت‌های فرهنگی و اجتماعی و انقلابی خود را هیچ‌گاه فراموش نکرد و همواره در صف اول جهاد و مقابله با فتنه و روشن‌گری بود.

بخش دیگری از این پیام آمده است: خدمت‌جهادی و حضور در مناطق مختلف محروم و سیل‌زده و زلزله‌زده و یاری رسانی به افرادی که معیشتشان از کرونا دچار مشکل شده بود از دیگر تلاش‌های خالصانه مرحوم صابری بود که هیچگاه در این زمینه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

به گزارش فارس، ساعتی پیش حاج مجید صابری از ذاکران اهل بیت(ع) استان اصفهان پس از تحمل مدتی بیماری در سن ۴۸ سالگی به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سپاه پاسداران اهل بیت بیماری استان اصفهان پی درگذشت صدور پیام صاحب الزمان مجید صابری پیام تسلیت تسلیت گفت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب

محمدحسین پویانفر (مداح اهل بیت (سلام الله علیهم)، با انتشار توییتی در شبکه ایکس از بودجه و عملکرد نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد.

محمدحسین پویانفر از بودجه‌های عجیب و ناکارآمدی نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و کم‌کاری فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و صداوسیما انتقاد کرد.

در توییت محمدحسین پویانفر آمده است: یک سکانس تاثیرگذار در یک سال اخیر در حوزه ⁧ حجاب ⁩ و عفاف منتشر کنید. می‌شود دان نپاشید و منتظر محصول بود؟! این بودجه‌ها چه می‌شود! الله و اعلم دوستان دلسوز و نگران اصل مطالبه اینجاست! حواس ما را به نتیجه کم کاری‌هایشان پرت می‌کنند؟!

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)