Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@21:30:20 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، پنجشنبه، ۵ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۶۶۶

آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال ایران؛ پیوستن فولاد با برتری مقابل استقلال به جمع مدعیان، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ورزشی امروز به این شرح است:   آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال ایران؛ فولاد با برتری مقابل استقلال به جمع مدعیان پیوست.
این رقابت‌ها پس از حدود ۴ ماه تعطیلیِ کرونایی، دیشب با برگزاری یک دیدار بجامانده از هفته هفدهم از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این بازی که بدون حضور تماشاگران و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان، قرمزپوشان اهوازی با نتیجه ۲ به ۱ مقابل آبی‌های پایتخت به برتری رسیدند.   در این دیدار، ابتدا روزبه چشمی در دقیقه ۱۱ استقلال را پیش انداخت، اما موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان با گلزنی در دقایق ۲۷ و ۸۰ دهمین پیروزی فصل را برای فولاد رقم زدند.   در این بازی پرحاشیه، داور، علی کریمی و عارف غلامی- دو بازیکن استقلال و فرهاد مجیدی- سرمربی این تیم را از زمین مسابقه اخراج کرد.
فولاد با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و با صعود به رده پنجم جدول، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد، استقلال هم با پذیرش پنجمین شکست فصل، در امتیاز ۳۶ و جایگاه چهارم ماندگار شد.

*هفتمین نشست فرهنگی ورزش با موضوع تاثیرات کرونا بر ورزش، با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*وقت اضافی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *ستارگان فوتبال   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، مشروح ، 14 وسی ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 14 وسی عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد