Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@16:10:06 GMT

پهنای باند اختصاصی اینترنت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۶۹۳

پهنای باند اختصاصی اینترنت

رپورتاژ تبلیغی / امروزه با توجه به پیشرفتهای حاصله در حوزه فناوری اطلاعات، همگان بیش از پیش جهت انجام امور روزمره خود نیاز دسترسی آسان به اینترنت را احساس میکنند. در این میان کسب و کارها، سازمانها و ادارات بیش از سایرین نیازمند دسترسی به پهنای باند اینترنت پرسرعت و پایدار میباشند. ضرورت حفظ پایداری، سرعت، امنیت و تضمین ارائه خدمات جز لاینفک یک سرویس اینترنت برای تمامی افراد و بالاخص کسب و کارها و مشاغل میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایداری

 مهمترین عامل در ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی اینترنت شرط پایداری سرویس میباشد. قرارداد سطح خدمات ارائه شده توسط  تک نت به مشترکین اختصاصی خود، تضمین برقراری سرویس پایدار 99.9 درصد میباشد. همچنین سعی نموده ایم جهت حفظ حقوق مشترکین و پایبندی به تعهدات خود، برای مشترکین سرویسهای پشتیبان تهیه نمائیم تا در صورت بروز اختلال در شبکه و زیرساخت، ارتباطات و سرویسهای کاربران دچار مشکل نگردد.

سرعت

 بی شک با پیشرفت تکنولوژی، کلیه شرکتها و بنگاههای اقتصادی نیازمند سرویس اینترنت با سرعت بسیار بالا و بدون محدودیتهای گذشته میباشد. امروزه پهنای باند اختصاصی اینترنت در بسیارهای متنوعی ارائه میگردد که هر کدام پاسخگوی نیازی خاص از سمت کاربران میباشد. تک نت با استفاده از بروزترین تجهیزات مخابراتی روز دنیا، این محدودیت سرعت را کنار گذاشته و دسترسی به بالاترین پهنای باند اینترنت را فراهم نموده است.

 

پشتیبانی

هر سرویس و خدمت قابل ارائه، بدون پشتیبانی مناسب و جامع، نمیتواند رضایت مشترکین و کاربران را تامین نماید. یکی از اساسی ترین و مهمترین موارد در تامین پهنای باند اختصاصی اینترنت یک مجموعه، بحث پشتیبانی و برطرفسازی مشکلات احتمالی کاربران در کوتاهترین زمان ممکن میباشد. وظیفه اصلی یک سرویس دهنده معتبر اینترنت، پشتیبانی بصورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته میباشد.

پوشش جغرافیایی

 گستره فعالیت و پوشش دهی وایرلس، یک بعد بسیار مهم و اساسی در ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی میباشد. پوشش دهی وایرلس و راه اندازی پاپ سایت جهت ارائه سرویس در سطح کشور همواره دغدغه کلیه شرکتهای ارائه دهنده سرویس اینترنت بوده و خواهد بود. خوشحال هستیم که مجموعه بزرگ تک نت با بکارگیری نیروهای مختصص و مجرب خود، توانسته شبکه ارتباطی خود را در سطح کشور، وسعت بسیاری بخشد.

تنوع در ارائه سرویس

 مفتخر هستیم که توانسته ایم با پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گستره فعالیتهای خود را افزایش داده و بروز نماییم. تک نت مفتخر است در کنار ارائه سرویسهای پهنای باند اختصاصی اینترنت، به سایر نیازهای شرکتها و سازمانها پاسخگو بوده و توانسته است در زمینه تامین سایر بسترهای مخابراتی از جمله VPLS، VPN، اینترانت و... گام بلندی بردارد.

همچنین تک نت با توجه به شناخت صحیح از نیازهای جامعه و اقشار مختلف اجتماع، اقدام ساخت سرویسهای اینترنت بر اساس صنوف و مشاغل گوناگون نموده است. سرویسهای ویژه اینترنت بورس، اینرنت مختص گیم و گیمرها، سرویس اینترنت استارت آپها و ... از جمله این خدمات میباشد.

 

 

در پایان

با در نظر گرفتن کلیه موارد مطرح شده در فوق، بدیهی است که انتخاب یک سرویس دهنده معتبر و قابل اطمینان کار دشواری میباشد. ما سعی نموده ایم تا ضمن اطلاع و آگاهی از نگرانی های کاربران، همواره در کنار شما بوده و سرویسی مناسب و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

از علاقمندان خواهشمند است جهت اطلاع از سایر شرایط و پاسخ به سوالات خود با شماره تلفن 1543 تماس حاصل فرمایند.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوین پهنای باند اختصاصی اینترنت سرویس اینترنت ارائه سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد