Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی یکی از سیاست‌های کلی و راهبردی قوه قضائیه است که در این استان به طور جدی پیگیری می‌شود. تاریخ انتشار: 15:44 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۱۷۰

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ندامتگاه اراک افزود: اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به‌ویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از دیگر برنامه‌های دادگستری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سه ماه نخست سال جاری با پیگیری‌های ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی، ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی استان مرکزی با بدهی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: امروز نیز همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضائیه و دهه کرامت ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی به مبلغ بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: ۶ نفر از کسانی که امروز از زندان آزاد شدند، زندانی نفقه بود که با آزادسازی این افراد دیگر هیچ زندانی به دلیل نفقه در ندامتگاه‌های استان در حبس نیست.

وی گفت: تعداد قابل توجه دیگری از محکومان مالی در ندامتگاه‌های استان مرکزی به سر می‌برند که با وجود میزان محکومیت بالا، آزادی این افراد نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آزادی ۱۰ زندانی مالی با کمک یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریالی خیرین استان یزد

رییس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: علاوه بر آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در ندامتگاه‌های این استان همزمان با هفته قوه قضائیه، تعداد ۶۷ زندانی محکومیت مالی نیز به مرخصی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: اکنون ۱۸۵ زندانی غیر عمد زندان‌های استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی آزادی زندانیان زندانی جرایم غیرعمد دادگستری استان محکومان مالی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی