Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:24:04 GMT

توسعه شهری یزد با جذب سرمایه‌گذار شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۴۷۳۸

توسعه شهری یزد با جذب سرمایه‌گذار شتاب می‌گیرد

ونوس عامری روز پنجشنبه در نشست خبری برخط (آنلاین) با قدردانی از همراهی مردم و مسوولان با  شهرداری و شورای شهر افزود: برای توسعه همه جانبه به خصوص در سال‌جاری زمینه لازم برای مشارکت علاقه‌مندان برای همکاری و سرمایه‌گذاری فراهم است .

وی ادامه داد: برای داشتن شهری آباد در شان شهروندان همراه با امکانات مناسب فرهنگی و رفاهی به جلب همکاری همه دلسوزان و سرمایه‌گذاران نیاز مبرم  است و آمادگی بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه تاکنون این همکاری و مشارکت با فعالیت خوب و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها وجود داشته و باید تداوم یابد به اهمیت ایجاد فضاهای تفریحی و فرهنگی برای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در شرایط کرونانی به عنوان یک اولویت تاکید کرد.

عامری به ورود سرمایه‌گذار برای همکاری در ایجاد ایستگاه دوچرخه سواری و علت تاخیر آن اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص برای ایجاد ۲۰ ایستگاه در نقاط مختلف شهر با سرمایه‌گذار بخش‌خصوص قراردادی منعقد شد که به دنبال تحقق آن و خواسته های مردمی هستیم .

وی به فعالیت سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات ( فاوا ) شهرداری یزد اشاره کرد و گفت: انجام امور مردم و شهروندان با بهره‌گیری از فضای مجازی و دانش روز جزو برنامه‌های مهمی است که توسط شورا با همکاری دیگران در راستای خدمت بهتر انجام می‌شود.

عضو شورای شهر یزد به اهمیت همکاری شهرداری در زمینه فرایندهای مالی و بررسی مغایرت‌ها اشاره کرد و بیان کرد: در این خصوص همکاری بسیار خوبی شاهدیم اما در سال‌های گذشته فرایند مالی به قدری مبهم بود که رسیدگی به مغایرت‌ها زمان‌بر است.

عامری در این نشست به سووال خبرنگاران در مورد روند رسیدگی به مغایرت‌های مالی شهرداری، پرداخت بدهی عوارض به شهرداری و  سرمایه‌گذاری‌های حوزه‌های فرهنگی و رفاهی پاسخ داد.

۶۰ درصد جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان در شهر یزد زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها شورای شهر یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر یزد مشارکت های مردمی شورای شهر یزد مشارکت های مردمی شورای شهر شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم