Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مسعود هراتیان، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، گفت: خوشحالم که امروز هم در جمع بندی هیئت فوتبال حضور دارم. سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و ثبت چنین عملکرد خوبی برای فوتبال اصفهان کم سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص تکالیف هیئت فوتبال اصفهان افزود: سال گذشته تکلیفی داشتیم که قرار بود ساختمان هیئت فوتبال مشخص شود که این تکلیف به علت عدم همراهی اداره کل به سرانجام نرسید و تفکرشان این بود که هیئت فوتبال نیاز به چنین شرایطی ندارد.

هراتیان یادآور شد: این موضوع امسال دوباره پیگیری می‌شود و امیدوار هستم با حمایت و مساعدت اداره کل این مسئله به نتیجه برسد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به همکاری‌های مثبت باشگاه‌ها با هیئت، تصریح کرد: از باشگاه‌ها بابت حمایت و از همکارانم در شهرستان‌ها بخاطر فعالیت هایشان تشکر می‌کنم و اگر تلاش آن‌ها نبود هیئت به جایگاه کنونی اش نمی‌رسید.

او در پایان راجع به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گفت: به هر حال این مسئله به عهده اعضای فعلی هیئت است و ما تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد انجام خواهیم داد. درباره کاندید شدن خودم نمی‌توانم در حال حاضر اظهار نظری بکنم و صحبت در این رابطه کمی زود است.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات فوتبال استان اصفهان فوتبال اصفهان هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس