Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی ابوطالبی افزود: شایعه فضای مجازی با سوء استفاده از موضوع روز جامعه و با بهره‌گیری از جملات جذاب و اغواکننده بر افکار عمومی تأثیر گذاشته و اهداف خاص را دنبال و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی و با هویت‌های کاذب اقدام به انتشار این گونه اخبار می‌کنند.

به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: کاربران تحت هیچ شرایطی به شایعه در شبکه‌های اجتماعی دامن نزنند و اخبار و وقایع را عاقلانه به اشتراک بگذارند و همچنین دقت داشته باشند که اخبار را با هر موضوع و عنوان از منابع معتبر و صحیح دریافت و دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کاربران حتما شواهد را بررسی کنند و منابعی که در آنها نام نویسنده آمده است ،  بررسی کنند و نبود هیچ منبعی یا بی‌نام بودن نویسنده می‌تواند نشانه جعلی بودن خبر باشد.

رییس پلیس فتا یزد گفت: با این حال به دیگر اخبار و گزارش‌ها نیز توجه کنید، اینکه هیچ منبع دیگری آن خبر را گزارش نکرده می‌تواند نشانه جعلی بودن مطلب باشد.

ابوطالبی با اشاره به اینکه انتشار هرگونه اخبار کذب در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشابه و هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) اعلام  کنند.

برچسب‌ها یزد انتظامی پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی پلیس فتا یزد انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟