Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید موفق شد دروازه مایورکا را به زیبایی باز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید امشب در دیداری مهم و سرنوشت ساز موفق شد با دو گل مایورکا را مغلوب کند و دوباره بالاتر از بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گیرد. اما گل دوم کهکشانی ها را سرخیو راموس به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس کاپیتان متعصب رئال مادرید که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو تبدیل به پنالتی زدن اول این تیم شده و در نواختن ضربات ایستگاهی نیز مشارکت می کند، امشب و در اواسط نیمه دوم موفق شد به زیبایی هر چه تمام تر و روی یک ضربه کاشته دروازه مایورکا را باز کرده و پیروزی تیمش را تثبیت کند.

کاپیتان سرخیو راموس اولین مدافعی بعد از ازکوئیل گارای است که در یک فصل حداقل ۸ گل به ثمر می رساند. گارای در سال ۲۰۰۷ موفق شد در یک فصل ۹ بار دروازه رقبا را باز کند و حالا سرخیو راموس در ادامه فصل این فرصت را دارد تا از رکورد گارای نیز گذشته و از این حیث در تاریخ لالیگا رکورددار شود. راموس در فصل جاری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده و تا به حال نقش مهمی در صدرنشینی رئال مادرید ایفا کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو سرخیو راموس رئال مادرید موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)

گل جود بلینگام به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس