Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌ نیمه تمام ماندن بعضی از طرح های زیرساختی در مازندران برای بیش از یک دهه همواره چون زخمی لای استخوان بود که تکمیل آنها نه همواره تبدیل به وعده مقام های اجرایی و غیراجرایی می شد ، بلکه در هر دوره نامزدهای مجلس شورای اسلامی هم وعده هایشان را بر آنها سوار می کردند تا رای لازم را برای دستیابی به کرسی مجلس شورای اسلامی به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این طرح ها در غرب مازندران به عنوان کانون گردشگری پذیری استان بود ، از آزاد راه تهران - شمال گرفته تا طرح هایی که اختصاص به یک شهرستان داشت مانند آنچه که فرماندار رامسر در نشست شورای اداری مازندران که روز پنجشنبه در عباس آباد برگزار شد ، بخشی از آنها را معرفی کرد.

فرماندار رامسر در این نشست با اشاره به فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید در این شهرستان گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور با حمایت های دولت تدبیر و امید باند جدید فرودگاه رامسر به بهره برداری رسید که با افتتاح آن هم اکنون پروازهای از مبدا شهرستان های مشهد ،‌ اصفهان ، اهواز و تهران به رامسر در طول هفته برقرار شد و مسافران و گردشگران مختلفی از این استانها به این منطقه سفر می کنند.

محمد آزاد افزود : همچنین با پیگیری های انجام شده به صورت ملی و استانی مشکل ساختمان پردیس بین المللی رامسر که دانشجویان مختلفی در رشته پزشکی و داروسازی مشغول تحصیل هستند برطرف شده است.

وی گفت :‌ یکی دیگر از فعالیتهای انجام شده در این شهرستان تکمیل مجتمع فرهنگی امین کتالم بود که پس از ۱۵ سال رها سازی به صورت نیمه تمام ، عملیات اجرایی آن از بهمن ماه سال گذشته از سر گرفته شد و امیدواریم که در روزهای آینده تکمیل و بهره برداری شود.

فرماندار رامسر تاسیس بخش دالخانی در این شهرستان را یکی از خواسته مردم این منطقه در ۴۰ سال گذشته بیان کرد و گفت :‌ خوشختانه با تصویب این بخش در سازمان تقسیمات کشور و وزارت کشور این بخش تاسیس شد و مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

آزاد به ساخت پل چهارم بر روی رودخانه صفارود هم به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود :‌ پیمانکار این پروژه انتخاب شد و بزودی فعالیت های اجرایی برای احداث این پل آغاز می شود ضمن اینکه سد سرشاخه گیر رودخانه چالکرد رود هم با حمایت استانداری پس از تکمیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، پروژه های دانشگاه دانشگاه ملاصدرا با یک هزار دانشجو ، مرکز غربالگری غرب استان ، ‌مجتمع فرهنگی و هنری  رامسر و مسکن مهر ۱۱۲ واحدی اینشهرستان بزودی به بهره برداری می رسد.

فرماندار رامسر بر ضرورت ساماندهی رودخانه این شهر تاکید کرد و گفت :‌ عدم ساماندهی برخی از رودخانه این شهرستان نگران کننده است و باید برای ساماندهی ان هر چه زودتر مسئولان ذیربط اقدام کنند.

وی همچنین بر ضرورت احداث جاده کنارگذر شهرستان رامسر با توجه به ترافیک سنگین به دلیل حضور بی شمار مسافران در این شهرستان تاکید کرد.

برخی قوانین دهیاریها بازدارنده برای ساخت ساز نیست 

فرماندار ویژه تنکابن هم در این جلسه با اشاره به مشکلات ساخت وسازهای بی رویه در این منطقه خواستار بازنگری برخی از قوانین دهیاری و شوراهای شد، گفت : قوانین موجود در این بخش بازدانده نیست و نیاز بازنگری و اصلاحات اساسی دارد.

سید امیر حسینی جو افزود :  در صورت عدم بازنگری این قوانین این منطقه در سالهای آینده با مشکلات عدیده روبرو خواهد شد که از جمله ان می توان به از بین رفتن زمین های کشاورزی ، منابع طبیعی و جمعیت بیش از ظرفیت مردم در شهرهای و روستاها اشاره کرد .

وی همچنین بر ضرورت احداث جاده کنارگذر در شهر نشتارود تاکید کرد و گفت :‌ احداث این جاده در بخش نشتارود باید در اولویت نخست شهرستان قرار گیرد تا مشکلات ترافیکی این بخش هر چه زودتر برطرف شود.

مشکلات بهداشتی و اقتصادی عباس آباد

فرماندار شهرستان عباس اباد با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰ قطعه زمین ۱۰ هکتاری در شهرستان عباس اباد گفت:‌ زمین های این منطقه  مستعد برای کشت زراعت چوب است  که با اجرایی شدن این طرح ها به رشد و اقتصاد این منطقه کمک می شود.

عباسعلی شیرینی همپا افزود :‌ با کشت زراعت چوب در این منطقه چرخه تولید صنایع وابسته به چوب در این منطقه رونق پیدا می کنند ضمن اینکه از تخریب جنگل ها نیز جلوگیری می شود.

وی یکی از مشکلات این شهرستان را نداشتن جاده کنارگذر بیان کرد و  گفت‌: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر در این شهرستان این شهرستان فاقد کمربندی است که برای ان باید هر چه زودتر برنامه ریزی کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان های عباس آباد ، تنکابن و رامسر روز پنجشنبه با حضور استاندار مازندران ، معاونین و جمعی از مدیران کل و به منظور بررسی مشکلات این شهرستان در شهرستان عباس آباد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها استانداری مازندران عباس آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران عباس آباد استانداری مازندران عباس آباد فرماندار رامسر بهره برداری عباس آباد انجام شده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد