Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:46:13 GMT

۲۰۰۰ رأی جایگزین حبس در استان گلستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۱۷۰

۲۰۰۰ رأی جایگزین حبس در استان گلستان صادر شد

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری گلستان از صدور ۲ هزار رأی جایگزین حبس در سه ماهه ابتدایی امسال در استان خبر داد. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی هاشمیان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سالجاری اظهارداشت: با اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به مردم، از سال گذشته روند ارتکاب برخی جرایم در استان کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مکلف هستند براساس شرح وظایفی که دارند، زمینه کاهش بیشتر جرایم را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در برخی جرایم مانند سرقت‌ها و جرایم مالی شاهد افزایش وقوع جرم هستیم و دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا با اقدامات پیشگیرانه، جلوی افزایش این جرایم را بگیرند.

استفاده از ظرفیت آرای جایگزین حبس برای کمک به حفظ محیط زیست در گلستانآمادگی شهرداری تهران و کمیته امداد برای همکار در اجرای مجازات جایگزین حبسمعاون دادگستری استان یزد: رویکرد قضا حرکت به سمت مجازات‌های جایگزین حبس است

وی در ادامه از مردم خواست تا در سامانه سجام ثبت نام و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

هاشمیان با بیان اینکه گلستان در زمینه صدور آرای جایگزین حبس از استان‌های پیش‌رو است، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 5 هزار رأی مجازات جایگزین حبس از سوی قضات استان صادر شد و در سه ماهه ابتدایی امسال نیز این آرا به حدود 2 هزار رأی رسیده است.

وی گفت: مجازات‌های جایگزین حبس صرفا برای پرونده‌های کم اهمیت، جرایم غیرعمد، مسائل مالی و غیره را شامل می‌شود؛ در غیراین صورت برخورد دستگاه قضایی با مجرمانی که دارای سابقه سرقت یا جرایم خشن هستند، سخت و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، آلوارو رکوبا با این سوپرگل دیدنی دروازه پروجا را باز کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم