Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کوهرنگ با انتقاد از رواج بدحجابی و جلوه‌گری در جامعه گفت: باید ریشه دهن‌کجی برخی افراد به جامعه آسیب‌شناسی شود و برخورد با آنان منطقی و عاقلانه باشد.

حجت‌الاسلام سعید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص افزایش بدحجابی در جامعه گفت: متاسفانه جلوه‌گری و به نمایش گذاشتن زیبایی در زنان و دختران افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه برخی این جلوه‌گری‌ها را نشانه پیشرفت و روشنفکری می‌دانند، ادامه داد: متاسفانه این تصور برای برخی وجود دارد که حجاب محدودیت است.

وی رواج این پدیده را در جامعه به وجودآورنده مشکلات بسیار دانست و افزود: در مواردی علت این نوع پوشش می‌تواند احساس کمبود و بها ندادن خانواده‌ها و جامعه به افراد باشد.

حسین‌پور اضافه کرد: به ویژه در سنین پایین‌تر عدم توجه کافی به افراد آ‌ن‌ها را مجاب می‌کند که برای دیده شدن زیبایی خود را در معرض دید قرار دهند.

امام جمعه کوهرنگ خاطرنشان کرد: بسیاری از همین افراد بدحجاب اهل نماز هستند و ریشه‌های اعتقادی در آنان مشهود است، پس نباید صرفا به دلیل بدحجابی توسط جامعه طرد شوند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای جوانان، اظهار داشت: باید در تمام زمینه‌ها از جمله پوشش، ازدواج، اشتغال و ... برای جوانان برنامه‌ریزی داشت.

حسین‌پور با اشاره به رواج مسائلی نظیر سگ‌گردانی و زندگی با حیوانات، عنوان کرد: این موارد با فرهنگ و دین ما تناسبی ندارد.

امام جمعه کوهرنگ با تاکید بر اینکه برخوردها و تذکرها نباید سلبی باشد، توضیح داد: باید ریشه دهن‌کجی برخی افراد به جامعه و عرف آسیب‌شناسی شود و اگر برخوردی می‌شود منطقی و عاقلانه باشد.

وی با بیان اینکه برخوردهای تند افراد را در ادامه اشتباهشان جری‌تر می‌کند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید نرم و دوستانه باشد و توسط افرادی انجام شود که شأن این کار را داشته باشند.

حسین‌پور در پایان اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت ماهانه در شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان زیبایی بدحجابی امام جمعه کوهرنگ امربه معروف امام جمعه کوهرنگ حسین پور جلوه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی