Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در پایان سفر دو روزه خود به استان کرمان، وارد شهرستان ارزوئیه شدند و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.

در این سفر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی از قنات قادر آباد در شهرستان ارزوئیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی پس از شنیدن درخواست های مالکان، یکپارچه سازی اراضی و انجام آبیاری تحت فشار را برای آن ها پیشنهاد کرد. 

او بیان کرد: در صورت اجرای آبیاری تحت فشار و یکپارچه سازی اراضی، مدیریت منابع آب بهینه می‌شود.

 وزیر جهاد کشاورزی از امکان پرداخت هزینه اجرای آبیاری‌های نوین تا ۱۰۰ درصد خبر داد. 

 در بازدید وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه، مالکان قنات قادر آباد، تقاضای اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در بالادست قنات‌های خود را داشتند تا با احداث انواع گوراب‌ها بند‌های انحرافی، زمینه تغذیه قنات‌ها را فراهم و از سیلاب‌ها و خرابی‌هایی که برای قنات‌ها به وجود می‌آید، جلوگیری کنند .

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی آب و فاضلاب وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب