Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@16:34:35 GMT

۷ ترفند برای این‌که پوست سالمی داشته باشید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۶۹۱

۷ ترفند برای این‌که پوست سالمی داشته باشید

رویداد۲۴ حتی اگر در طول روز آرایش نکرده‌اید و فکر می‌کنید پوست‌تان تمیز است حتما صورت خود را قبل از خواب بشویید تا عرق و تمام ذرات آلودگی که در شبانه روز روی صورت‌تان باقی مانده است از سطح آن پاک شود.

ماسک ماست و توت فرنگی

چند عدد توت فرنگی و یک کاسه ماست را در مخلوط کن بریزید و مخلوط را به مدت ۳۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماسک طبیعی پوست صورت‌تان را نرم می‌کند و باعث باز شدن منافذ پوست‌ می‌شود.

ماسک اوت میل یا جو دوسر

این ماسک علاوه بر نرم کردن، پوست‌تان را صاف و شفاف نیز می‌کند. مقداری جو دوسر را با یک لیمو و یک عدد تخم مرغ ترکیب کنید. آنتی اکسیدان موجود در جو دوسر، ورم صورت را کم می‌کند، لیمو باکتری های موجود در منافذ را از بین می برد و ویتامین Eموجود در تخم مرغ پوست‌تان را درخشان خواهد کرد.

ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از معروف‌ترین مواد برای درمان زخم‌ها و اسکار است. البته آلوئه ورا آکنه را هم به سرعت درمان می‌کند. اگر روی پوست خود آکنه دارید، آلوئه ورا را برای یک ساعت روی آن نقطه بگذارید و بعد صورت خود را با آب گرم بشویید.

ماسک عسل

بهترین ماسک برای پوست‌های حساس عسل است. عسل پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و دوده و آلودگی را از صورت شما پاک می‌کند، همچنین تحریک پذیری را در پوست به شدت کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ دقیقه‌ای پوست‌تان را شفاف و روشن کنید

بخارآب

یک ظرف را پر از آب جوش کنید و صورت خود را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی آن بگیرید. این روش برای خارج شدن آلودگی از پوست صورت‌تان بسیار موثر است و همچنین به آب‌رسانی صورت‌تان نیز کمک می‌کند.

یخ

یک قالب یخ کوچک را برای حدود ۲ دقیقه در محلی از صورت که پف دارد بگذارید، بعد از این مدت یخ را بردارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.



منبع: سلامت نیوز لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت سلامت پوست آلوئه ورا صورت خود صورت تان پوست تان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • کرم معجزه
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو