Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهوری بلاروس، دو کشور روسیه و لهستان را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور متهم کرد. تاریخ انتشار: 17:39 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۲۱۴

خبرگزاری میزان - الکساندر لوکاشنکو، با متهم کردن روسیه و لهستان برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس گفت که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود درخصوص این مداخله گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس جمهور بلاروس همچنین به این نکته اشاره کرد که مخالفان کنونی دولت بلاروس خواهان برگزاری انتخابات سالم و بدون تقلب هستند، اما خود آن‌ها رفتار صادقانه‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید: تاکید روسیه و آمریکا بر هماهنگی مواضع در افغانستان

لوکاشنکو در ادامه درباره سران مخالفان دولت بلاروس گفت: برخی از تحریک کنندگان در لهستان به سر می‌برند و برخی نیز از روسیه تحریک می‌کنند که در این خصوص در دیداری که با ولادیمیر پوتین خواهیم داشت گفت‌وگو می‌کنیم، اما وضعیت پیچیده است.

به گفته لوکاشنکو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای جعل واقعیت‌ها بکار گرفته می‌شود و در انتخابات بلاروس و امور داخلی این کشور مداخله خارجی صورت می‌گیرد.

گفتنی است در حالی که قرار است انتخابات ریاست جمهوری بلاروس در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) امسال برگزار شود، در یک هفته اخیر خیابان‌های مینسک شاهد تجمعات سیاسی در اعتراض به برخی بازداشت‌ها از طرف دولت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشور بلاروس ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست