Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@08:17:12 GMT

۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۵۹۲۸

۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

قهرمانی گفت: به مناسبت دهه کرامت بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیون ریال بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: به مناسبت دهه کرامت ۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه این بسته های معیشتی با شعار««خدمت کريمانه، همدلی به رسم اهل ‌بيت (ع)» در بین نیازمندان توزیع شد افزود: ارزش بسته های توزیع شده بین نیازمندان در مجموع ۱۷ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۸۰۰ هزار ریال و شامل کالاهایی از قبیل برنج، قند، روغن، حبوبات، رب و ماکارونی بود که بین نیازمندان توزیع شد.

 

قهرمانی گفت: بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری، هیئت امناء مسجد، پایگاه مقاومت بسیج شهید شاپور آهنی و خیرین تهیه شده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در این شهرستان برنامه های دهه کرامت امسال در بستر فضای مجازی و متفاوت از سال های قبل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه کرامت داخل و محوطه مسجد آذین بندی شده و جشن دهه کرامت به صورت زنده از اینستاگرام پخش می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های غذایی کانون فرهنگی و هنری بندر آستارا دهه کرامت بین نیازمندان بسته معیشتی دهه کرامت توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران