Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع‎پرس: «عوزی رابین» کارشناس مسائل موشکی و مسئول سابق بخش مدیریت دفاع موشکی در وزارت امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌‌ای با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، به توان موشکی ایران اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری «المرکزی»، عوزی رابین در این خصوص گفت: «باید توان حمله از راه دور اسرائیل بیشتر شود؛‌ هر نوع حمله‌ از راه دوری و با تمام ابزارها نه فقط با هواپیماهای سرنشین‌دار بلکه با موشک و انجام آن کاری که ایرانی‌ها با موفقیت اجرا کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابین در ادامه گفت: «ایرانی‌ها با موشک‌های که ابتدای سال جاری، به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق شلیک کردند، موفق شدند اسکادران پهپادهای آمریکا را در آن پایگاه فلج کنند و توان واکنش را از آنها بگیرند».

این کارشناس صهیونیست اظهار داشت که برتری هوایی بدون هواپیما، پیشرفتی دراماتیک در میدان نبرد محسوب می‌شود که باید به آن توجه داشت. وی در ادامه همچنین خواستار توجه به موشک‌های نقطه‌زن حزب الله شد.

رابین در پایان گفت که دشمنان تل‌آویو با استفاده از موشک‌های دقیق قادرند توان هوایی دشمنانشان را از کار بیندازند تا امکان حمله بدون استفاده از هواپیما برای نیروی زمینی آنها فراهم شود. او همچنین گفت که طرح موشک‌های نقطه‌زن باعث خواهد شد حزب الله بدون استفاده از هواپیماها، توانی مشابه توان نیروهای هوایی «اسرائیل» داشته باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عین الاسد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران