Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@15:18:08 GMT

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در ۲۵نقطه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۶۳۲۷

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در ۲۵نقطه شهر مشهد

به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، محمدصادق براتی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان با بیان اینکه تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه کرامت استان رعایت می‌شود، برگزاری جشن در شب میلاد امام رضا (ع) در ۲۵ نقطه شهر مشهد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با همت شهرداری و تمام کمیته‌های ستاد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ویژه ۱۲ گانه برای دهه کرامت استان، ابراز کرد: دهه کرامت امسال در استان با شعار خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع) و برنامه‌هایی با سه رویکرد اصلی از جمله «رویکرد مردمی و عمومی، «رویکرد فرهنگی و هنری» و «رویکرد فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال» برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی با محورهای مختلف برای ایام دهه مبارک کرامت در خراسان رضوی، کشور و عرصه بین‌المللی توسط کمیته‌های ویژه پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به ویژه برنامه شب میلاد حضرت امام رضا (ع) و تجلیل از مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فضاآرایی و چراغانی محیطی شهر مشهد مقدس با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری، اجرای طرح‌های کریمانه توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از شرایط بحرانی کرونا، برگزاری آئین گلباران حرم رضوی به صورت هوایی، برنامه معنوی زیر سایه خورشید و حضور خادمان حریم سلطان سریر ارتضا در دو هزار نقطه کشور و محتواسازی تصویری و کلیدی برای استفاده در شبکه‌های مجازی و رسانه اشاره کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اختصاص عناوین مختلف برای روزشمار ایام دهه کرامت در استان گفت: امسال در دهه مبارک کرامت یکی از روزها تحت عنوان «خادم الرضا، شهید سلیمانی، الگوی خادمان اهل بیت (ع)» نام‌گذاری شده است.

براتی تصریح کرد: برگزاری کارگاه سه روزه گرافیک با موضوع کرامت رضوی و همدلی انسانی با مشارکت هنرمندان برگزیده گرافیک کشور در مشهد مقدس، اکران تابلوها و آثار گرافیکی با موضوع کرامت رضوی در سطح شهر مشهد مقدس و کلان‌شهرهای کشور با همکاری شهرداری‌ها، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی و رضوی در فضای مجازی در سراسر کشور، تولید ۱۰ کلیپ رضوی با هدف انتشار گسترده در فضای مجازی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در فضای باز مساجد، با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی، ادامه همکاری‌های قرارگاه مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توسط خیرین در دهه کرامت، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت دیجیتالی بین بانوان استان، تقدیر از بانوان نمونه استانی و شهرستانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های غیرحضوری و دیجیتالی برای بانوان با موضوع سبک زندگی رضوی و فاطمی، ارتباط مستقیم با شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی، خدمت کریمانه و تهیه بسته‌های مواد غذایی و توزیع آن در دهه کرامت (در قالب اجرای مرحله پنجم توزیع بسته‌های حمایتی) و پخش برنامه تلویزیونی «چراغانی» ویژه دهه کرامت از شبکه سه سیما را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک کرامت عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دهه کرامت شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد