Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:25:11 GMT

مارسیال 9 کلاسیک نیست، ولی گلزن قهاری است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۶۷۰۶

مارسیال 9 کلاسیک نیست، ولی گلزن قهاری است

اسطوره منچستریونایتد با ستایش از آنتونی مارسیال می‌گوید ستاره فرانسوی با اینکه مهاجمی کلاسیک نیست ولی حالا از بازی در یونایتد بیش از هر زمان دیگری راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، مارک هیوز اسطوره باشگاه منچستریونایتد با ستایش از آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی این تیم که دیروز در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ مقابل شفیلدیونایتد هت‌تریک کرده و اولین هت‌تریک خود برای تیمش را به ثبت رساند می‌گوید مارسیال با اینکه هنوز هم یک شماره 9 کلاسیک و تمام‌عیار نیست ولی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری از بازی در یونایتد راضی و خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارسیال از ابتدای فصل جاری پیراهن شماره 9 مشهور یونایتد را از روملو لوکاکو دریافت کرد. او حالا به مهاجم اصلی یونایتد در یک‌سوم پایانی زمین تبدیل شده و با زدن 19 گل رکورد گلزنی خود در یک فصل را ارتقا داده.

 

 

مارک هیوز که خود از مهاجمین افسانه‌ای شیاطین سرخ بوده و برای این تیم 163 گل به ثمر رسانده درباره مارسیال گفت:" مارسیال همیشه قابلیت و توان مهاجم اول شدن را داشت. او جوانی است که سعی می‌کند با پیراهن یونایتد استعدادش را بالفعل کند. دو گل اول او مقابل شفیلد گلهای بی‌نظیری بودند و فقط از یک مهاجم برمی‌آمدند".

 

هیوز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" با اینکه مارسیال یک مهاجم کلاسیک نیست و بیشتر متمایل به مرکز میدان است ولی گلهایی که به خصوص در بازی شفیلد زد نشان داد که برای این پست هم توان بالایی دارد. او به همین خاطر از اینکه دو نفر دیگر یعنی مارکوس راشفورد و گرین‌وود در دو طرفش بازی می‌کنند خیلی خوشحال است چون اصلا دوست ندارد در نوک خط حمله تنها باشد".

 

 

منچستر یونایتد آنتونی مارسیال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آنتونی مارسیال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!