Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان در توییتر خود نوشت: ‏با تمهیدات و پیگیری‌های سفارت ⁧‫جمهوری اسلامی ایران‬⁩ در دوشنبه و همراهی مقام‌های محترم حکومت ⁧تاجیکستان‬⁩، دومین گروه از هموطنان ایرانی (۱۱۰ تن) که درخواست مراجعت به کشور را داشتند، عصر امروز (پنجشنبه) با پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی ⁧‫کیش ایر‬⁩ به میهن اسلامی بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز با تمهیدات و پیگیری‌های انجام شده در دوشنبه پایتخت تاجیکستان و همراهی مقام‌های حکومت این کشور، ۱۳۷ تن از هموطنان ایرانی که درخواست بازگشت به کشورمان را داشتند، ۲۳ اردیبشهت ماه با پرواز شرکت هواپیمایی وارش به میهن اسلامی بازگشته بودند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال مقررات سختگیرانه در بازگشت اتباع کشورها، مانند قطع پروازهای بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف کلیه اتوبوس‌ها، قطارها و تاکسی‌ها و... بسیاری از هموطنان ایرانی از جمله دانشجویان و گردشگران و تجاربا مشکل بازگشت به کشور مواجه شده بودند.
سفارتخانه‌ها و کنسول‌گری‌های جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا علاوه بر دریافت مجوزهای رسمی دولتی، با اهتمام ویژه و شبانه روزی و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری شرایط بازگشت ایرانیان و مسافران را به کشور در طول شیوع بیماری کرونا فراهم کردند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تاجیکستان سفیر ایران در تاجیکستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تاجیکستان سفیر ایران در تاجیکستان ویروس کرونا تاجیکستان سفیر ایران در تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل

طبق اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این خصوص گفت: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود که آنها آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل