Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز پنجشنبه در دیدار شهردار قم با تأکید بر لزوم تطابق رفتار و گفتار انسان با عملکرد معصومین (ع) اظهار داشت: فعالیت‌های انسان چنانچه اینگونه باشد، برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم ایجاد و توسعه کتابخانه‌های شهری و ایستگاه‌های کتاب‌خوانی افزود: احداث کتابخانه علاوه بر اینکه از نظر فرهنگ تأثیر بسیاری دارد و موجب رشد نرخ سرانه مطالعه نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی شهرداری برای جلوگیری از آبگرفتگی در منازل و معابر هنگام بارندگی، تصریح کرد: مردم مناطق مختلف باید به خوبی تفاوت هزینه‌هایی که شهرداری دریافت می‌کند با خدماتی که ارائه می‌دهد را به خوبی مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مشاغل از جمله کارگران روزمزد باید ساماندهی شوند، بر ضرورت راه اندازی سامانه‌ای به منظور ثبت توانایی‌ها و مشخصات کارگران ساختمانی تأکید کرد و افزود: در صورت راه اندازی چنین سامانه‌ای علاوه بر اینکه نمای شهری منظم می‌شود، کرامت این افراد نیز حفظ خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به لزوم حمایت از کارگران، خرده فروش‌ها و دستفروشان که در ایام کرونا آسیب دیده‌اند، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت ظاهری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نمادهای مذهبی شهر قم، افزود: باید نمادهای مذهبی به گونه‌ای طراحی شود که از بدو ورود به قم بتوان آنها را مشاهده کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از مشکلات شهر مقدس قم را ضعف در مسیریابی و راهنمای مسافرین دانست و اظهار داشت: باید برنامه‌ای منسجم و دقیق در رفع این مشکلات طراحی شود.

وی با اشاره به حضور مؤثر نیروهای جهادی، افزود: لازم است با بررسی کارشناسی، در صورت امکان نسبت به برون سپاری برخی از پروژه‌های شهری به این نیروهای خدوم اقدام شود.

کد خبر 4958419

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی بوشهری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قم شهرداری قم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج افزود: اگر کار وجود نداشته باشد، جامعه تعطیل می‌شود و نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شده و شرایط بر آنها سخت شود.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق کارگران مورد تاکید است، اظهار کرد: برای مثال برخی کارگران شهرداری چندین ماه حقوق خود را دریافت نکردند و باید به رفاه کارگران توجه شود.

حسینی افزود: کارگران در جامعه زحمت زیادی می‌کشند و کار سرمایه جاودانی است.

حسینی با اشاره به جنایات غرب در کشورهای مختلف، اظهار کرد: در غزه بر روی مردم مظلوم بمب می‌ریزند، چندین هزار نفر کشته شده و چند میلیون نفر آواره شده‌اند و این دستاوردهای یک غرب وحشی است.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه علم باید مهد آرامش بشر باشد، اظهار کرد: امروز علم در غرب به مهد کشتن بشر تبدیل شده و بمب‌هایی که بر سر مردم غزه فرود می‌آید در این محور است.

حسینی با اشاره به جایگاه بارز معلم در جامعه عنوان کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، فلسفه و کلام بود.

وی افزود: فقدان این شهید برای جامعه علمی ما خسارت بار سنگین بود.

حسینی با تبریک روز معلم، تصریح کرد: معلمان وظیفه سنگین و جایگاه رفیع در جامعه دارند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی ابراز داشت: برخی از حوادث مربوط به عامل انسانی، برخی به دلیل زیرساخت‌ها و برخی عدم رعایت قوانین است.

حسینی گفت: در حال حاضر معضل خودروهای شوتی را نیز داریم که با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و علاوه بر خطر برای خودشان، برای بخیه نیز خطرآفرین شدند.

کد خبر 6089062

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد