Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:09:25 GMT

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دنا مهار شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۷۴۹۱

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دنا مهار شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دنا خبر داد و گفت: نیروهای مردمی و محیط زیست تا اطمینان کامل از سرد و خاموش شدن آتش در منطقه حضور دارند.

سید اسدالله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: آتش سوزی پارک ملی دنا پس از پنج ساعت تلاش نیروهای مردمی و محیط زیست ساعتی پیش مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آتش که از ساعت چهار بعد از ظهر امروز پنجشنبه اتفاق افتاده بود، با فراخوان تمامی نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست استان به منطقه مهار شد. هاشمی که خود فرماندهی عملیاتی مهار آتش را برعهده داشته است، گفت: درهمان لحظات طلایی برای مهار آتش با فراخوان و اعزام تمامی نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست به منطقه موفق به مهار تقریبی آتش شده ایم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون همه نیروها در حال پایش و مراقبت هستند تا از شعله ور شدن مجدد آتش در منطقه جلوگیری شود و مراقبتها تا اطمینان کامل از سرد شدن آتش ادامه دارد.
هاشمی با تاکید براینکه درعملیات اطفا حریق نیروهای مردمی کمک کار ما بودند، گفت: همچنان نیازمند پشتانی نیروها هستیم.

کد خبر 430588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل دنا کوه منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه و بویراحمد محيط زيست جنگل های زاگرس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد