Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:17:30 GMT

بازگشت ۷۰۰ تبعه هندی به کشورشان +عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۷۷۶۰

بازگشت ۷۰۰ تبعه هندی به کشورشان +عکس

۷۰۰ تبعه هندی که در پی بروز بیماری کرونا و بسته‌شدن مرزهای هوایی و دریایی، متقاضی بازگشت به هند بودند، ظهر امروز با یک شناور نظامی عازم کشورشان شدند.

به گزارش مشرق، ۷۰۰ تبعه هندی ظهر امروز با یک شناور نظامی از بندر شهید باهنر به کشورشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: بازگشت به روزهای خطرناک کرونایی

این اتباع هندی در پی شیوع بیماری کرونا و بسته‌شدن مرزهای هوایی و دریایی، درخواست بازگشت به کشورشان را داشتند که از طریق هماهنگی‌های میان وزارت امور خارجه ایران و هند، استانداری هرمزگان و سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی ارتش، از طریق یک فروند شناور نظامی هند که صبح امروز در بندرعباس پهلو گرفت، به کشورشان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر نیز در این زمینه اظهار کرد: ظهر امروز ۵ تیرماه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و کنترل‌های لازم، ۷۰۰ نفر از اتباع هندی که اغلب آنها از دریانوردان این کشور بودند، راهی کشورشان شدند.

وی افزود: دو هفته پیش نیز ۲۳۳ نفر از اتباع هندی از طریق یک شناور نظامی هند راهی کشورشان شده بودند و این دومین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان از طریق بندر شهید باهنر در استان هرمزگان بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم هند نیروی دریایی ارتش مشرق وزارت امور خارجه ایران دریانوردی بندرعباس سازمان بنادر استان هرمزگان شناور نظامی اتباع هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)

به‌تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی‌بر شکار یک پلنگ ایرانی در پارک ملی هِنگول بلوچستان پاکستان، منتشر شده است. این نژاد از پلنگ در معرض خطر انقراض است.

به گزارش فارس، پلنگ ایرانی پس از انقراض ببر مازندران و شیر ایرانی، بزرگترین گربه‌سان کشور به شمار می‌رود. کمبود طعمه در اثر شکار غیر مجاز و بی رویه، تخریب زیستگاه طبیعی پلنگ به دلیل توسعه فعالیت‌های انسانی، کشته شدن پلنگ‌ها به دست افراد محلی و شکارچیان متخلف باعث شده است که این گربه‌سان ایرانی به سمت انقراض برود.

«پلنگ در هر کجا به دام‌ها خسارت بزند از طریق صندوق توسعه محیط زیست خسارت آن پرداخت می‌شود.» این گفته کامبیز محسن سلطانی رئیس اداره محیط زیست نوشهر به خبرنگار فارس بود.

در نتیجه تقابل پلنگ با انسان و آسیب‌پذیری این گونه کمیاب در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.

کمبود طعمه‌های پلنگ در اثر شکار بی‌رویه و تخریب عرصه‌های طبیعی از عوامل مهم کاهش جمعیت و افزایش حمله پلنگ به دام‌های اهلی و تقابل این گونه با انسان بوده است.

«در بخش گسترده‌ای از محدوده پراکنش پلنگ، به‌ویژه در منطقه زاگرس با کمبود طعمه و به‌تبع آن تعارض بین پلنگ و دام‌های اهلی و دامداران روبه‌رو هستیم.» این گفته حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست می‌گوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت