Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه معاونین قضایی و دادستان مرکز استان با حضور در منزل خانواده شهید بهروز صفایی فرد و شهید حسن شیرافکن ضمن دیدار با خانواده شهدا به مقام شامخ این دو شهید والامقام ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در این دیدار گفت: اگر امروز در کشورمان در آرامش هستیم، در مقابل دشمنان حرفی برای زدن داریم و اقتدار نظام ما در حدی است که در دنیا سرافراز و سربلند هستیم همگی در سایه تلاش و زحمات تمامی ایثارگران و شهدای گرانقدر و خانواده محترم این عزیزان است.

او ضمن تقدیر از مساعدت‌های مدیر کل محترم صدا و سیمای استان در جهت پوشش خبری برنامه‌های دادگستری استان نیز گفت: خانواده شهدا چراغ هدایت اند واز قدر و منزلت بالایی در میان مردم برخوردارند و ما که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و امام راحل در این منصب ایستاده ایم، خادم مردم و خانواده معظم شهدا هستیم.

گفتنی است؛ شهید بهروز صفائی فرد در سال ۱۳۲۶ در تبریز به دنیا آمد ودر پنجم آذرماه سال ۶۸ در حین ماموریت در منطقه بند ارومیه به دست ضد انقلاب ترور و به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین شیر افکن در سال ۱۳۴۵ در تبریز به دنیا آمد و در سیزدهم آبان ماه سال ۶۲ در منطقه پنجوین در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی