Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:02:58 GMT

حمله هوایی به سلیمانیه عراق/ سه غیرنظامی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۸۰۴۹

حمله هوایی به سلیمانیه عراق/ سه غیرنظامی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه پنج شنبه شاهدان عینی از حمله یک فرونده جنگنده ناشناس به یک منطقه ییلاقی واقع در استان سلیمانیه عراق و کشته و زخمی شدن غیرنظامیان خبر دادند.

در همین ارتباط، «شاهو عثمان» فرماندار منطقه «شاربازیر» در کردستان عراق در گفتگو با یک شبکه خبری محلی گفت که در حمله هوایی یک فروند جنگنده ناشناس به منطقه ییلاقی «کانه ماسی» در استان سلیمانیه عراق چند نفر زخمی شدند و اینکه تحقیقات درباره شناسایی هویت این جنگنده در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شاهد عینی نیز در این باره گفت: «برای گردشگری و تفریح در آنجا بودیم که ناگهان یک جنگنده ظاهر شد و منبع آب کونه ماسی را بمباران کرد».

برپایه گزارش یک شاهد دیگر محلی، چندین جنازه در وسط خیابان این شهر مشاهده شده است.

برخی منابع غیر رسمی مدعی شدند که جنگنده‌های ترکیه اقدام به این حمله کرده‌اند و هدف این بمباران اعضای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بوده است؛ هرچند این اطلاعات هنوز تأیید نشده است.

کد خبر 4958500

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق سلیمانیه کشته و زخمی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین سوریه روسیه عربستان سعودی آژانس بین المللی انرژی اتمی لیبی ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند