Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جاستین ترودو در کنفرانس خبری روز پنجشنبه گفت: من به کانادایی های که آن نامه را مطرح کردند احترام می گذارم، اما من با آنها عمیقاً مخالفم.

ترودو افزود: پیشنهاد آنها کوتاه نظرانه است.

وی توضیح داد: ما نمی توانیم اجازه دهیم فشارهای سیاسی یا دستگیری های شهروندان کانادایی (توسط دولت های خارجی) بر عملکرد سیستم دادگستری ما تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان ترودو در مخالفت با آزادی خانم منگ وانژو در حالی صورت می گیرد که پیش از این ۱۹ قانون گذار و دیپلمات سابق کانادایی در پیشنهادی طرح آزادی مدیر مالی شرکت هوآوی را مطرح کردند تا از این طریق بتوان شهروندان بازداشت شده کانادایی در چین را آزاد کرد.

دادستانی ارشد چین جمعه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دو کانادایی به نام‌های «مایکل کوریگ» دیپلمات پیشین و «مایکل اسپاور» تاجر، به اتهام جاسوسی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

در بیانیه دادستان کل چین آمده است، کوریگ توسط دادستان پکن و اسپاور توسط دادستان شهر داندونگ واقع در استان لیائونینگ در شمال شرقی چین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

بر اساس دو اطلاعیه جداگانه دادستان کل چین، کوریگ به «جاسوسی از اسرار دولتی و اطلاعاتی» و اسپاور به «جاسوسی از اسرار دولتی و ارسال غیرقانونی آن‌ها به نیروهای خارجی» متهم هستند.

روابط چین و کانادا از دسامبر سال ۲۰۱۸ که اتاوا «منگ وانجو»  مدیر مالی شرکت مخابراتی هوآوی به خاطر «نقض تحریم‌های آمریکا» را بازداشت کرد و در صدد استرداد او به آمریکا است تنش زا شده است.

برچسب‌ها چین کانادا جاستین ترودو پکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین کانادا جاستین ترودو پکن چین کانادا جاستین ترودو پکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی