Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم، به پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ریاست‌جمهوری خوش‌بین هستم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا ترقی با اشاره به آغاز فعالیت حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: موتلفه در مرحله تشکیل ستادهای انتخاباتی در دفاتر خود در سراسر کشور است البته هنوز وارد بحث مشخصی نشده است زیرا تا زمان انتخابات زمان زیادی باقی مانده است و بحث های انتخاباتی برای تعیین راهبردها زمان‌بر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، باید مرکز تصمیم بگیرد و ما معتقدیم که وحدت اصولگرایان عامل اصلی موفقیت خواهد بود اما برای انتخابات شوراها این اختیار به استان‌ها داده می شود که برنامه‌ها و نحوه تعامل با سایر احزاب را تهیه کنند.

این فعال سیاسی درباره احتمال موفقیت اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: معمولا روال این است که جریانی که پیروز انتخابات مجلس می شود، می تواند پیروز انتخابات ریاست جمهوری هم بشود بنابراین من به پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری خوش‌بین هستم.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Az

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موتلفه انتخابات انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!

پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس آیلتس مرکز زبان گات شرکت کنید و بدون هیچ نگرانی و استرسی نمره بسیار خوب و قابل قبولی را در آزمون اسپیکینگ آیلتس کسب کنید.

امروز می خواهیم با چگونگی موفقیت در اسپیکینگ آیلتس آشنا شویم.

 

بخش های اسپیکینگ آیلتس

درباره چه چیزی باید صحبت کرد زمان بندی بخش

ممتحن از شما سوالات کلی و آشنایی می پرسد. مثلا وارد مورد علاقه و یا زندگی روزمره 1 تا 5 دقیقه

ممتحن برگه سالی را که مضوعی به همراه پیشنهاداتی است را به شما می دهد، از شما انتظار می رود که ۱-۲ دقیقه درمورد ان موضوع صحبت کنید.قبل از اینکه شروع به صحبت کنید یک دقیق زمان برای آمادگی خواهید داشت. ممکن است چندین سوال پیرو نیز شما بپرسند. 2 تا 4 دقیقه

ممتحن سوالات انتظاعی تر عمیق تری را در باره بخش دو از شما می پرسد 3 تا 5 دقیقه

 

در اسپیکینگ آیلتس رسمی صحبت کنید

آزمون آیلتس یک آزمون رسمی می باشد که مدرک آن بسیار کار آمد است. از همین رو بهتر است در حین مصاحبه کمی جدی باشید و با شخص روبرو شوخی نکنید. چرا که احتمال دارد نمره شما کم شود.

 

در اسپیکینگ آیلتس واضح وبا صدای بلند صحبت کنید

در هنگام مصاحبه لهجه شما اهمیتی ندارد. در واقع  چه امریکن صحبت کنید چه بریتیش و یا حتی مثل هندی ها صحبت کنید فرقی به حال شما ندارد. اما سعی کنید کلمات و عبارات را به صورت واضح بیان کنید تا فرد متوجه منظور شما شود. این را هم به یاد داشته باشید که تلفظ (Pronunciation) و لهجه (Accent) کاملا جدا از هم هستند که اولی برای موفقیت در بخش اسپیکینگ آیلتس خیلی مهم است.

 

در زمان اسپیکینگ آیلتس حرکات فیزیکی نداشته باشید

حرکات فیزیکی در حین صحبت بر روی اعتماد به نفس و صحبت کردنتان تأثیر منفی دارد و حتی امکان دارد ذهن فرد مقابل را هم مورد هدف قرار دهد و تأثیرات خوب یا بدی داشته باشد.

 

به سوالات اسپیکینگ آیلتس پاسخ کامل دهید

سعی کنید در این مدت زمان ۱۱ تا ۱۴ دقیقه ای هر سؤالی که از شما می شود را به صورت دقیق و کامل توضیح دهید.

برای مثال:

اولین سؤالی که از شما می شود احتمالا این است که اهل کجا هستید؟

می توانید بگویید tehran

برای آزمون گیرنده چندان مهم نیست که شما از کدام شهر یا محل هستید او می خواهد مخارت های صحبت کردن شما را بسنجد.

پس بهتر است بگویید:

I come from the capital of Iran, Tehran

 

 

 

در اسپیکینگ آیلتس از قبل جواب ها را حفظ نکنید

در کلاس های آیلتس قطعا به شما گفته شده است که چگونه پاسخ ها را بیان کنید و طرز صحبت و ساختار عبارات شما به چه صورت باشد. اما مسئله مهم این است که فرد آزمون گیرنده حس نکند شما پاسخ هایتان را حفظ کرده اید. باید کاملا روان و بداهه صحبت کنید.

 

دیگر خبرها

  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید