Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@03:37:56 GMT

سارق 4 میلیارد طلا در شاهین شهر به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۸۳۹۱

سارق 4 میلیارد طلا در شاهین شهر به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین بساطی" اظهار داشت: پس از وصول شکایتی مبنی بر سرقت ۴ میلیارد ریال طلا از خانمی در شهر "میمه"، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی ۲ سارق که یکی از آن‌ها زن بود در ارتباط با این سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طلا‌های مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل مالک می‌شوند بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شهروندان خواست، از نگهداری وجوه نقد و طلاو زیور آلات در منازل خود خودداری کنید و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری سرقت اخبار حوادث شاهین شهر طلا دستگیر سارقان اخبار اصفهان فیلم عکس ویدیو زن مرد دختر فضای مجازی قتل ایران اخبار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد