Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صنعت برق از تعامل دوسویه و تنگاتنگ وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای تامین سوخت نیروگاه‌ها و استفاده از واحد‌های نیروگاهی وزارت نفت در زمان اوج بار تابستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که سوخت اصلی نیروگاه‌های کشور گاز است، افزود: وزارتخانه‌های نفت و نیرو تعاملی تنگاتنگ در همه حوزه‌های مشترک از جمله تامین سوخت نیروگاه‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با هدف بهره گیری از همه ظرفیت‌های ایجاد شده برای تامین برق و نیروگاه‌های احداث شده توسط همه دستگاه ها، در حال هماهنگی برای استفاده از واحد‌های نیروگاه‌های وزارت نفت در ایام پیک تابستان هستیم.

رجبی مشهدی گفت: وزارتخانه‌های نفت و نیرو در فصل زمستان نیز همکاری‌های خوبی برای تامین سوخت کشور انجام داده بودند و با بهره گیری از تجارت گذشته، هم اکنون در حال برنامه ریزی برای استفاده از واحد‌های نیروگاهی احداث شده توسط وزارت نفت هستیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه انرژی کشور برای تامین برق در فصل تابستان، باعث خواهد شد تا از ایجاد هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود.

رجبی مشهدی اضافه کرد: برخی از واحد‌های پتروشیمی و پالایشگاهی کشور به منظور تامین نیاز داخلی برق خود اقدام به احداث نیروگاه کرده بودند که پس از هماهنگی و تعامل برای و بررسی فنی نحوه اتصال نیروگاه‌های وزارت نفت به شبکه، از ظرفیت‌های مذکور برای تامین برق کشور در پیک تابستان کمک گرفته شود.

سخنگوی صنعت برق گفت: همه ظرفیت‌های لازم را برای تامین برق پایدار مردم به کار خواهیم گرفت که البته بهره گیری از این ظرفیت‌ها در سایه تعامل و همکاری بین دستگاهی امکان پذیر شده است. برچسب ها: برق ، وزارت نیرو ، تعامل ، وزارت نفت ، تابستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برق وزارت نیرو تعامل وزارت نفت تابستان وزارتخانه های نفت و نیرو برای تامین برق نیروگاه ها وزارت نفت ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد