Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:05:32 GMT

بیش از ۴۵درصد واحدهای راکد استان اردبیل فعال شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۸۸۱۱

بیش از ۴۵درصد واحدهای راکد استان اردبیل فعال شد

به گزارش روز جمعه ایرنا،  اکبر بهنامجو  در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار کرد: از سال گذشته بحث احیای واحدهای راکد آغاز شده و امسال نیز  ۱۵۵ طرح با برنامه ریزی‌های انجام شده با اشتغال مناسب در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۶ طرح راکد به چرخه تولید بازگشته و ۱۲۳ واحد قابل احیا نیز در دستور کار است که بالغ بر ۷۷ طرح مستعد بازگشت به چرخه تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنامجو بابیان اینکه ۲۳۹ طرح در حوزه طرح‌های ایجادی در اردبیل وجود دارد گفت: اغلب این واحدها بیش از ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین اعتبار به زودی به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی در استان در راستای جهش تولید از اهداف اصلی ماست که با تمرکز بالای مسئولان ذیربط در حال انجام است.

استاندار اردبیل ادامه داد:محصولات صادرات محوری که ارزآوری بالایی برای استان و کشور دارد مورد حمایت بوده  و برای احیای این واحدها تلاش مضاعفی در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی در استان سرمایه درگردش است افزود: واحدهایی که مشکل سرمایه در گردش و ثابت دارند از محل تبصره ۱۸ با هماهنگی بانک‌ها می توانند تامین هزینه کنند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری اردبیل اکبر بهنام جو وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری اردبیل اکبر بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد