Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، تازه‌ترین گزارش نهاد نظارتی هزینه‌کرد سه تریلیون دلار بودجه جبران زیان‌های زمانه کرونا در دولت ایالات متحده نشان می‌دهد حدود ۱.۴ میلیارد دلار از این پول به حساب اموات رفته است. در واقع، ۱.۱ میلیون چک ۱۲۰۰ دلاری به نام مرده‌های آمریکایی کشیده و با امضای دانلد ترامپ به نشانی آنها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آنچه اداره حسابرسی دولت آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، صدور چک ۱۲۰۰ دلاری برای بیش از یک میلیون نفر از اموات در حالی رخ داده که هفته گذشته نزدیک به ۱.۵ میلیون آمریکایی برای دریافت بیمه بیکاری نام‌نویسی کردند تا تعداد بیکاران این کشور در زمانه شیوع گسترده ویروس کرونا از مرز ۴۷ میلیون نفر بگذرد.

گرچه رئیس جمهوری آمریکا با صدور دوباره چک‌های جبرانی موافق است اما اشتباه‌هایی چون دادن چک به بیش از یک میلیون مرده باعث شده است حتی جمهوریخواهان کنگره هم جلوی دست و دلبازی بیشتر او را بگیرند. ارسال چک‌های اشتباهی به این دلیل رخ داده که وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنان بر اساس شیوه صدور چک جبرانی در دوران رکود بزرگ سال ۲۰۰۸ عمل می‌کند و پایگاه داده‌های آنها افراد درگذشته ۱۲ سال اخیر را در صدور چک جبرانی زمانه کرونا در نظر نگرفته است.

خدمات درآمد داخلی آمریکا از گیرندگان چک‌های ۱۲۰۰ دلاری افراد مرده خواسته است چک‌ها را زودتر بازگردانند. هنوز معلوم نیست چه تعداد از این چک‌ها نقد شده یا دولت ترامپ توانسته است پیش از آنکه دیر شود جلوی نقد شدن را بگیرد.

با وجود افزایش خیره‌کننده تعداد مبتلایان کرونا، دولت بودجه برخی مراکز آزمایش کووید-۱۹ را قطع کرده است؛ از جمله یک مرکز بزرگ در تگزاس که کانون شیوع ویروس در آمریکاست. فقط در روز چهارشنبه ۳۴۷۰۰ نفر دیگر در آمریکا کرونامثبت شدند،

کد خبر 525456 برچسب‌ها كروناويروس آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آمریکا دونالد ترامپ ۱۲۰۰ دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود