Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:24:05 GMT

وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۹۵۰۱

وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده

رویداد۲۴ فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور طی سه روز آینده پرداخت و گفت: برای امروز و فردا در نوار شمالی کشور با کاهش دمای ۵ تا ۱۰ هوا روبه‌رو هستیم و همچنین وزش باد به نسبت شدیدی را در این مناطق انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دریای خزر طی امروز و فردا مواج خواهد بود، تصریح کرد: در سه روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و در ساعات بعدازظهر و شب‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز انتظار بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در روز دوشنبه در نواحی مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و در روز سه شنبه جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده نوار شرقی کشور با وزش به نسبت شدید باد روبه‌روست که این پدیده در منطقه زابل موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هوای ۴ شهر ناسالم است

این کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران امروز از آسمانی برخوردار خواهد بود که با وزش ملایم باد همراه است که در البته در ساعات بعدازظهر انتظار داریم که در برخی مناطق استان وزش باد شدیدتر شود.

وی ادامه داد: بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه سانتگیراد می‌رسد که البته در روزهای آینده شهروندان تهرانی هوای خنک‌تری را تجربه خواهند کرد.

منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است