Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی محققان چینی نشان داد: بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که طی مراحل درمان در بیمارستان داروهای استاتین دریافت کرده‌اند وضعیت بهتری داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، در این بررسی آمده است: بیماران آلوده به کروناویروس که طی گذراندن مراحل درمان در بیمارستان‌های چین از داروهای استاتین مصرف کرده‌اند نسبت به بیمارانی که از این داروهای کاهنده فشار خون دریافت نکرده‌اند از وضعیت بهتری برخوردار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دراین بررسی مشخص شد: بیمارانی که داروی استاتین مصرف کرده‌اند کمتر در معرض مرگ ناشی از بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و نیاز آنان به استفاده از دستگاه‌های تنفس مصنوعی کمتر بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، به گفته محققان احتمال مرگ ناشی از بیماری کووید-۱۹ در بیماران تحت مراقبت در بیمارستان که از داروهای استاتین مصرف کرده بوده‌اند حدود ۵.۵ درصد و در بیماران دیگر ۶.۸ درصد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاتین کرونا در جهان کروناویروس کووید 19 فشار خون داروهای استاتین کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید