Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کشتی در جایگاه دوم فدراسیون‌های بین المللی المپیک

به گفته فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی در ارزشیابی که توسط انجمن فدراسیون های بین المللی بازیهای المپیک تابستانی (ASOIF) صورت گرفته، از منظر مدیریت صحیح فدراسیون های بین المللی در کنار فدراسیون های ورزشهایی چون بسکتبال و دوومیدانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موفق به احراز جایگاه دوم شد.

این گزارش نتیجه ارزیابی ASOIF پیرامون اصول مهم مدیریتی مربوط به نوع اداره فدراسیون های بین المللی می باشد که هر کدام از این اصول خود از چند شاخص قابل اندازه گیری تشکیل شده بوده اند.

صعود کاظمی به فینال انتخاب برترین اسلم دانک جهان

نظرسنجی انتخاب برترین اسلم دانک دهه اخیر جهان از نگاه کاربران سایت فیبا بامداد امروز (جمعه) به پایان رسید.

بر همین اساس، ارسلان کاظمی با کسب ۵۵ درصد آرای این نظرسنجی، رافائل مینیرو از برزیل را که ۴۵ درصد آرای کاربران را به خود اختصاص داده بود، شکست داد و به فینال راه یافت.

ادامه تست‌های مثبت کرونا در لیگ NBA

با وجود اینکه قرار است حدود یک ماه دیگر رقابت های لیگ بسکتبال NBA از سر گرفته شود، بازیکنان بیشتری به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در جدیدترین مورد تست کرونای بادی هیلد گارد تیم ساکرامنتو کینگز مثبت اعلام شد.

پیش از این جاباری پارکر باز هم از ساکرامنتو، مکلوم براداون از ایندیانا پیسرز و نیکولا یوکیچ ستاره دنور ناگتز به کرونا مبتلا شده بودند.

باباصفری:فدراسیون هندبال باید مهرابانانه تر رفتار کند

محسن باباصفری در باره مبلغ قرارداد بازیکنان در ایران گفت: متاسفانه قراردادها از وضعیت خوبی برخوردار نیست، اما شنیده‌ام امسال چند تیم آمده‌اند که قراردادها را بالاتر برده‌اند. با توجه به نرخ ارز فکر می‌کنم اگر بازیکنان با مبلغ خیلی کم هم به اروپا بروند از نظر مالی سود می‌کنند. پس بهتر است که باشگاه‌های داخلی سقف قراردادها را بالا ببرند. سطح توقع از فدراسیون بالاتر است. می‌دانم که مسئولان تلاش می‌کنند تا اوضاع بهتر شود، اما باید به فکر بازیکنان و زندگی آنها هم بود. فدراسیون باید مهربانانه‌تر نسبت به قرارداد برخی از بازیکنان نگاه کند، چون شنیده‌ام چند بازیکن آینده‌دار از تیم‌های اروپایی پیشنهاد داشتند و به دلیل تدوین شیوه‌نامه جدید، نتوانستند با تیم‌های خارجی به توافق برسند. از طرفی هم فدراسیون خواسته‌هایی دارد که شرایط آنها را هم باید درک کرد.

کانال المپیک:حسن یزدانی به دنبال جوادانگی در کشتی

به گفته روابط عمومی فدراسیون کشتی، در گزارشی که در کانال المپیک درج شده و روی سایت اتحادیه جهانی نیز بازتاب داشته، آمده است: حسن یزدانی با داشتن یک مدال طلای المپیک، 2 مدال طلای جهانی و بیش از 500 هزار دنبال کننده در پیج اینستاگرام، یک قهرمان ایرانی است.

کشتی ورزش ملی ایران است، بنابراین وقتی حسن یزدانی در المپیک ریو در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، فورا بعنوان یک قهرمان ملی شناخته شد. او در وزن 86 کیلوگرم حضور یافت تا بهتر بتواند رشد کند و توانست 2 مدال طلای جهان را از آن خود کند.

درس‌هایی که تنیس از یک اتفاق تلخ گرفت

مسئولان برگزار‌کننده تنیس استرالیا که یکی از ۴ گرند‌اسلم معتبر سال در تقویم تنیس به حساب می‌‌آید گفته‌اند که درس‌های خوبی از تورنمنت آدریا تور گرفته‌اند و قطعاً آنها را به کار خواهند گرفت. مشکل این تورنمنت این بود که جمعیت زیادی از بازیکنان و هواداران در آن بدون رعایت فاصله اجتماعی حضور پیدا کردند.

تام لارنر یکی از مدیران اجرایی گرنداسلم استرالیا در این مورد گفت: «درس‌هایی در مورد آدریا تور وجود داشت که ما از آنها استفاده خواهیم کرد. در حالی که این تورنمنت با نیت خیرخواهانه و برای جمع‌آوری پول جهت امور خیریه برگزار شد اما اجرای آن خیلی خوب نبود و اشتباهاتی در این فرآیند وجود داشت.»

علی حسینی:خوب شد آیان رفت کشتی افول کرده بود

سعید علی حسینی در مورد تغییر و تحولات در فدراسیون جهانی تاکید کرد: اتفاقاتی که افتاد و تاماش آیان رفت برای وزنه‌برداری خیلی خوب شد. چون وزنه‌برداری افول کرده بود و هیچ پیشرفتی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی نداشت و بیشتر تمرکزها روی مسئله دوپینگ بود. تفکر بدی وجود داشت و باعث شده بود برخی کشورها برای بالا کشیدن خودشان از دوپینگ استفاده کنند. همچنن یک گروه نیز از مسئله دوپینگ استفاده کردند و بالا رفتند و گروهی دیگر زمین خوردند و مدال‌هایی بالا و پایین شد. امیدوارم دید جدیدی وارد شود که وزنه‌برداری را بزرگ کند و آن را به سمت پیشرفت ببرد.

باید انسجام داخلی به وجود آید

سعید علی‌حسینی، نایب قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا در مورد نیاز ایران به داشتن کرسی تاثیر گذار در انتخابات فدراسیون جهانی تصریح کرد: ابتدا باید انسجام و همدلی در داخل ایران به وجود آید. ما در ایران همیشه نفرات خوبی داشتیم و در بحث مدیریتی و اجرایی هم بالاخره هر کسی از جایی باید شروع کند. با توجه به نیروی انسانی خوبی که داریم می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و گزینه‌های خوبی را معرفی کنیم.

او افزود: باید وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دست به دست هم دهند. افرادی داریم که می‌توانند در فدراسیون جهانی حضور داشته باشند و در این صورت برای کشور خودمان خوب می‌شود. فقط نیاز به همدلی و انسجام است که قوی جلو بروند.

104 / 351 بسته خبری سایر ورزش‌ها منهای فوتبال بساه خبری منهای فوتبال حسن یزدانی محسن باباصفری کشتی بسکتبال هندبال تنیس ارسلان کاظمی NBA تام لارنر سعید علی‌حسینی تاماش آیان کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری سایر ورزش ها منهای فوتبال حسن یزدانی محسن باباصفری کشتی بسکتبال هندبال تنیس ارسلان کاظمی سعید علی حسینی تاماش آیان کرونا فدراسیون های بین المللی حسن یزدانی علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی