Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که تعداد کودکانی که از سوء تغذیه در یمن رنج می برند ممکن است تا پایان سال جاری به دومیلیون و ۴۰۰ هزار نفر برسد.

این نهاد سازمان ملل اعلام کرد که حمایت مالی از کمک های بشر دوستانه برای ارسال به یمن کاهش یافته است و این مسأله باعث افزایش تعداد کودکانی می شود که در یمن از سوء تغذیه رنج می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش منتشر شده از سوی یونیسف آمده است: تعداد کودکان زیر پنج سال که از سوء تغذیه رنج می برند با افزایش ۲۰ درصدی رو به رو می شود. اگر حمایت مالی فوری از یونیسف انجام نشود کودکان یمنی در معرض قحطی و مرگ قرار می گیرند.

یونیسف هم چنین اعلام کرده است که یمن بدترین مکان در جهان برای کودکان به شمار می رود.

لازم به ذکر است که از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن در سال ۲۰۱۵ تاکنون وخیم ترین بحران انسانی در جهان در یمن شکل گرفته است.

کد خبر 4958652 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن یونیسف عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا ایران دونالد ترامپ فلسطین روسیه سوریه عربستان سعودی آژانس بین المللی انرژی اتمی لیبی ترکیه امارات متحده عربی تعداد کودکان سوء تغذیه رنج می برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»