Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه امام جماعت مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد همزمان با سومین شب از دهه کرامت و به همت کانون فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «آیت الله ابوالقاسم  یعقوبی»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی شامگاه (پنجم تیرماه) در مراسم تکریم و معارفه امام جماعت مسجد امام رضا(ع) بجنورد که با جشن ویژه ایام دهه کرامت  و میلاد حضرت رضا (علیه السلام) همراه بود،  با عنوان اینکه  عصاره همه خوبی ها و زیبایی ها در موضوع کرامت جمع شده است، گفت: انسان کریم  با گذشت از موانع و منیت ها، به عبودیت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با تاکید بر گسترش فرهنگ کرامت گستری افزود: کرامت موضوع مهم و در بردارنده همه معانی تعالی بخش است همانگونه که خدا در معرفی خود و انبیاء الهی، کرامت و کریم بودن را معرفی می کند.

 

 

«آیت الله یعقوبی» نظام اسلامی ایران را در پرتو کرامت انسانی، رهبری کریم و کرامت گستر دانست و به ایام هفته قوه قضاییه و شهادت آیت الله بهشتی اشاره کرد و از آن شهید بزرگوار به عنوان یکی از قله های کرامت انسانی نام برد.

 

 

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام اسلامی افراد ارزشمندی را از این کشور گرفتند اما نتوانستند نظام اسلامی را از ما بگیرند چرا که ایران اسلامی با خون شهیدان بزرگی چون آیت الله بهشتی کرامت یافته و ماندگار شده است.

 

 

وی با تقدیر از تلاش های «حجت الاسلام حیدر کرابی» امام جماعت پیشین مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد و تلاش های بی وقفه اش در عمران این مسجد و رضایت مردم و نمازگزاران، به سخنانی از دکتر بهشتی استناد کرد و گفت: روحانی و مردم همانند ماهی و آب هستند و مانند این دو حیاتشان به ارتباطشان پیوند می خورد.

 

 

«آیت الله یعقوبی» در خاتمه توصیه کرد: با حضور بیشتر در مساجد و نیز تقویت ارتباط مستمر روحانی و مردم زمینه فعالیت های بهتر و اثرگذار تری فراهم شود.

 

 

«حجت الاسلام حیدر کرابی»، امام جماعت پیشین مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد هم در ادامه، آبادی مسجد را تکلیف دینی خواند و  همراهی و یکدلی مردم در این مسجد را مورد توجه قرار داد و از نکات موفقیت آمیز اقدامات و فعالیت های صورت گرفته اعلام کرد.

 

 

وی گفت: همراهی کانون فرهنگی و هنری مسجد در کنار پایگاه بسیج و هیئت امناء دلسوز و کانون خادمیاری با امام جماعت مسجد از ویژگی های بارز و اثربخش در فعالیت های مسجد امام رضا (علیه السلام ) است که نمی توان از آن چشم پوشید و بیان نکرد.

 

 

حجت الاسلام  احمدی، که پس از این به عنوان امام جماعت جدید مسجد امام رضا (علیه السلام) سکاندار این مسجد خواهد بود نیز از فعالیت های انجام شده در مسجد  و حضور فعال و همراه  نهادهای مختلف در این مسجد قدردانی کرد.

 

 

این مراسم با مداحی و قرائت صلوات خاصه توسط «قاسم پور»، مداح اهل بیت (علیهم السلام ) و نیز «رحیمی»، مداح جوان و قاری روشندل ادامه یافت و با اهداء احکام و لوح سپاس  به امام جماعت پیشین و نیز جدید این مسجد پایان یافت و در عکس های یادگاری ماندگار شد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جماعت تودیع و معارفه دهه کرامت مسجد امام رضا علیه السلام امام جماعت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است